Ranheim Tannhelse

Telefonnummer921 10 102921 10 1 ...
Jakobslivegen 1 7058 Jakobsli
Ranheim Tannhelse holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Ranheim Tannhelse

Anbefaler tannlege Kim 👌👌

Tannlege: Kim Bøen Skrevet

Rolig, behagelig og dyktig tannlege, som tar tannlegeskrekk på alvor! Superfornøyd med behandlingen og resultatet. Anbefaler å gjøre tannbehandlinger hos Kim 👌👌.
Dyktige sekretærer, fornuftige priser og hyggelige lokaler hjelper også på :). Takk!

De varmeste anbefalinger!

Tannlege: Ingrid Ekroll Valen Skrevet

Har vært flere ganger nå hos tannlege Ingrid Valen og hun er fantastisk flink og hyggelig. Kjenner meg veldig trygg med hennes rådgivning og smertefrie behandling. I tillegg er klinikken veldig konkurransedyktig på pris. De varmeste anbefalinger herfra. Anbefales!

Anbefales!

Tannlege: Ingrid Ekroll Valen Skrevet

Jeg har alltid hatt en liten skrekk for tannleger, men da jeg var til Ingrid Valen kjente jeg faktisk en ro i hele kroppen, og jeg følte meg veldig godt ivaretatt av både tannlegen og tannhelsesekretæren.

Ingrid fremstår som en snill og tålmodig tannlege, som er interessert i pasientens beste. Hun tar seg tid til å forklare hva som skal gjøres og svarer på mine mange spørsmål. Hun har mye faglig kunnskap, lytter alltid til mine behov og setter opp behandlingsplan i samråd med meg. Hun fremstår også som veldig tilgjengelig for sine pasienter.
Anbefales!

Trondheims beste tannlege! :)

Tannlege: Ingrid Ekroll Valen Skrevet

Takk til Tannlege Ingrid på Ranheim Tannhelse for ypperlig behandling og service!! Hun tenker på pasientens beste hele tiden. Kan ikke få fullrost henne nok! Rolig og behagelig atmosfære, som også assistenten hennes bidrar til; tydelig erfarne jenter som er trygge i rollen sin: viktig for meg som har litt tannlegeskrekk. Stikkord om henne: folkelig, kjapp, godt humør, yter det lille ekstra :)

En fantastisk tannlege

Tannlege: Kim Bøen Skrevet

Stiller opp når pasientene trenger han og strekker seg langt for å hjelpe. Ingen tvil om hvilke tannlege jeg anbefaler venner og bekjente. Han tar hensyn til pasienten, er veldig grundig, nøyaktig og meget skånsom. Man blir godt tatt vare på, både av han og hans assistent. All ros til dem!