Trondheim Tannlegesenter

Telefonnummer909 00 909909 00 9 ...
Jakobslivegen 1 7058 Jakobsli
Trondheim Tannlegesenter holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Trondheim Tannlegesenter

Verdens beste tannlege

Tannlege: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Arne-Henrik har kurert min tannlegeskrekk, og gjort det til en fryd å gå til tannlegen. Svært faglig dyktig, morsom, hyggelig og alltid en artig historie på lur. Tar seg alltid god tid. Kan anbefales på det sterkeste.

Ikke lenger redd før behandling

Tannlege: Matias Fosse Marjala Skrevet

Gått til han en god stund, da jeg hadde mye hull og skader etter lang tid med å unngå tannlege pga skrekk, og det tok en god tid å behandle alt. Han er en kjempe rolig og trygg tannlege som tar tannlege skrekk på alvor. Stoppet alltid opp for pauser når jeg trengte det. Jeg er ikke lenger redd for å dra til behandling, eller rett før behandlingen, da jeg vet han kommer til å forklare alt nøye og gjøre alt i pasientens tempo. :)

Grundig og dyktig tannlege

Tannlege: Matias Fosse Marjala Skrevet

Jeg skiftet nylig tannlege og valgte da Ranheim Tannhelse.
Jeg fikk time til Matias allerede dagen etter at jeg bestilte. Jeg fikk et godt inntrykk av tannlege kontoret og de som jobbet der. Matias var grundig og nøye.
Jeg er godt fornøyd med resultat og pris for behandlingen.

🦷 Fantastisk tannlege 😊

Tannlege: Ida Moltu Staurset Skrevet

Ida er fantastisk tannlege som bryr seg om pasientene sine. Uansett om du har tannlegeskrekk eller bare må til tannlegen er hun alltid behjelpelig. Hun er utrolig dyktig, behagelig, rolig og hun gir en trygghet som gjør at man klarer å roe ned nervene. Veldig flink til å lytte til det man har på hjerte og hun informere tydelig på det hun gjør.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Finnanger er gull verdt!

Tannlege: Arne-Henrik Finnanger Skrevet

Jeg har vært pasient hos Arne-Henrik i en del år og det eneste jeg gruer meg til er den dagen han slutter som tannlege.

Han er ikke ute etter å tyne deg for penger, men ser heller etter gode og rimelige løsninger.

Hele klinikken fremstår som svært seriøse og de har ekstra fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Har det ikke selv, men kunne ikke tenkt meg annen tannlege.

Tilgjengelig, gratis parkering, dyktig og god på pris. Blir det bedre?