Ranheim Tannhelse

Telefonnummer921 10 102921 10 1 ...
Jakobslivegen 1 7058 Jakobsli
Ranheim Tannhelse holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Ranheim Tannhelse

enestående

Tannlege: Ingrid Ekroll Valen Skrevet

Jeg har altid hatt svak tann emalje, mange hul og ekstrem følsomme tenner. Som barn fikk jeg ingen bedøvelse og måtte gjennom flere fluorid behandlinger som gjorde meg ekstrem kvalm og syk. Det har resultert i mye angst. Jeg har etterhvert fått bedøvelser men spesielt i nederste kjeven virke de oft ikke skikkelig. Og de aller fleste tannleger har aldri respektert eller trodd på det jeg formidlet. I de siste årene har jeg vart mere bestemt hos tannlegen og det har gått litt bedre men jeg har aldri følt meg trodd eller respektert. Helt til jeg havnet hos Ingrid Valen! Hun har vart veldig respektfull, kommunisere med meg også mens hun arbeide og jeg kjenne nesten ikke når hun undersøke mine tener! Og hennes arbeid ser kosmetisk veldig bra ut og holde! Dvs hun er det jeg kalle en perfekt, drømme tannlege!!! Tussen tussen TAKK!!!

Behagelig, vennlig og flink tannlege

Tannlege: Emil Finnäs Skrevet

Dette var mitt første besøk hos Ranheim tannhelse. Jeg ble møtt med vennlighet og god service. Tannlegen virket svært kyndig, og jeg fikk god omsorgsfull behandling. Jeg er meget fornøyd med resultatet, og vil benytte denne tannlegen også neste gang.

Dyktig

Tannlege: Karin Larsson Skrevet

Karin er hyggelig, lytter godt til hva du forteller, og er profesjonell tilnærming til problemer.
Har bare positive ting å si om denne opplevelsen. Anbefales.

Anbefaler tannlege Kim 👌👌

Tannlege: Kim Bøen Skrevet

Rolig, behagelig og dyktig tannlege, som tar tannlegeskrekk på alvor! Superfornøyd med behandlingen og resultatet. Anbefaler å gjøre tannbehandlinger hos Kim 👌👌.
Dyktige sekretærer, fornuftige priser og hyggelige lokaler hjelper også på :). Takk!

De varmeste anbefalinger!

Tannlege: Ingrid Ekroll Valen Skrevet

Har vært flere ganger nå hos tannlege Ingrid Valen og hun er fantastisk flink og hyggelig. Kjenner meg veldig trygg med hennes rådgivning og smertefrie behandling. I tillegg er klinikken veldig konkurransedyktig på pris. De varmeste anbefalinger herfra. Anbefales!