Sentrum Gynekologi AS

Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Sentrum Gynekologi AS

Enestående behandling

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Vi er fantastisk godt fornøyd med all behandling og utredning vi har fått av Stig. En bedre gynekolog finnes neppe. Tar seg tid og gir god forklaring. Over gjennomsnittet bra- enestående! Anbefales på det sterkeste.

Utrolig godt ivaretatt!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Var på tidlig ultralyd,og ble så innmari positivt overrasket over den gode opplevelsen. Både humor og varme,inngående forklaringer og svært god informasjon! Aldri før følt meg så trygg hos noe helsepersonell som hos denne gynekologen. Min mor som var følget mitt ble også så inkludert , alt i alt en super opplevelse

Fantastisk lege!!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Han er en veldig dyktig og fantastisk lege med mye kunnskap. Han er også supersnill og tar seg tid for å forklare alt. Jeg hadde noen smerter og han fant veldig fort ut hva det var og stilte diagnosen veldig fort.
Jeg følte meg veldig godt behandlet og kan bare anbefale ham videre!

Fantastisk oppfølging og kjempetrivelig lege!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Jeg hadde time med Dr.Stig Pedersen for en ultralyd, og både jeg og samboeren min kunne ikke være mer fornøyde med valget. Dr.Pedersen var vennlig, i godt humør og forklarte godt og grunndig om alt vi kunne se i skjermen under ultralyden. Han tok seg god tid til å ta gode 3D bilder av babyen vår, og svarte på alt vi lurte på.
Vi kom ut med en veldig god følelse. Vi ble anbefalt denne klinikken og jeg gjerne anbefaler den videre! Verdt alle kroner!

Kunnskapsrik og nøye

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Man blir godt mottatt i ekspedisjonen og venterommet er rent, pent og har god atmosfære. Gynekologen tar seg god tid til å forklare og vise, er kunnskapsrik og nøye og man føler seg godt ivaretatt! Super service og kan anbefales på det varmeste!