Sentrum Gynekologi AS

Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Sentrum Gynekologi AS

Trygg opplevelse

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Som lett anspent pasient på 1.gangs konsultasjon følte jeg meg godt ivaretatt. Fikk god informasjon og totalopplevelsen var veldig bra. Anbefaler gjerne.

Tvilsom stilling av diagnose

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Finner det litt underlig at han stiller en diagnose ut i fra blodprøver når det ikke er mulig å måle hormonmengden i blodet på grunn av hormonell prevensjon. Opplevelsen var ellers profesjonell, men å ta blodprøver for å måle hormonmengden mens jeg har brukt hormonell prevensjon med anti-androgen effekt opplevdes svært unødvendig og upresist til stilling av diagnose. Det er også verdt å nevne at jeg har tatt blodprøver for å måle hormonmengden i blodet før jeg begynte med hormonell prevensjon, og da ble resultatet svært annerledes. Ble henvist av fastlegen her, men fikk ikke noen hjelpsomme svar på det jeg ble henvist for.

Det er helt riktig som du skriver at flere hormoner er supprimert når man bruker p-piller. Her må det være en missforståelse. Ta kontakt så kan vi kanskje få oppklart dette. Mvh Stig P.

Besvart av Stig Pedersen

Svært positiv opplevelse!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Lyst, rent og rolig venterom. Jeg kom for første private etterkreftsjekk, etter 10 års kjempegod oppfølging ved St. Olavs Hospital! Som ihht mine ønsker henviste meg til Pedersen. Og fikk samme type sjekk hos Sentrum Gynokologi, G. U. med ultralyd. Svært avslappende og positiv opplevelse! Fikk nyttige opplysninger, en del jeg ikke vise fra før av medikamenter jeg tar. Gjennomført profesjonell og hyggelig gynekolog. Jeg har bestilt årlig innkalling. Prisen var på linje med en par runder hos frisøren, så den skal jeg ikke klage på!

En god opplevelse

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd etter timen hos Sentrum Gynekologi. Stig Pedersen er hyggelig, forsiktig og veldig informativ. Kommer til å dra dit neste gang også. Anbefales!

Beroligende og gir trygghetsfølelse

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Er kjempefornøyd med Stig. Man kan ofte på time på dagen eller dagen etter. Har vært der 4-5 ganger og gruet meg på forhånd mye til celleprøve og innsetting av spiral. Ble kjapt beroliget fordi han forklarte godt og det hele var smertefritt. Tar seg god tid til å prate og besvare spørsmål etterpå.