Stig Pedersen

Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Behagelig og informativ

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har gått til Stig i flere år. Veldig trygg lege som forklarer alt veldig bra. Dog kan han være noe forsinket så man bør ha noen ekstra minutter til rådighet

Ikke fornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

I motsetning til de fleste andre her så opplevde jeg besøket hos Stig Pedersen og sentrum gynekologi som mindre tilfredsstillende. Stigs fremtreden var ikke særlig profesjonell, og han vitset på en uanstendig måte rundt "problematikken" min. Synes Stig fremsto som både klumsete og usikker i jobben sin. Jeg ble veldig usikker og ukomfortabel selv også og kommer ikke til å dra tilbake dit med det første.

Betryggende og profesjonell

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hit går jeg neste gang også! Ble tatt på alvor og fikk god hjelp med tematikk som var aktuell for min situasjon (overgangsalder). Kort ventetid og sentral beliggenhet.

Trygg og god opplevelse

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hos Sentrum Gynekologi blir du godt ivaretatt. Trygge, kunnskapsrike og behagelige mennesker som sørger for at du får den informasjonen du trenger og svarer godt på alle spørsmål. Stort pluss at de har gode priser for studenter! Jeg er storfornøyd!

Dyktig og omtenksom

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Etter å ha blitt fulgt opp av Stig Pedersen over en lengre periode, mener jeg å ha dannet meg et godt bilde av hvordan han fungerer som lege.

Stig er svært dyktig i sitt fag og er i tillegg en veldig behagelig person å være i kontakt med. Du blir alltid godt mottatt og vil føle deg ivaretatt. Dette er definitivt den flinkeste og mest sosialt kompetente legen jeg har hatt.

Kompetanse-rik og veldig trygg gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig Pedersen får en time hos gynekologen til å virke som noe man gjør hver dag. Han oppleves veldig trygg, og forklarer godt alt han gjør underveis. Gir god oppfølgning i etterkant, og er tilgjengelig når man ellers forventer at en lege ikke er det. Han kan trygt anbefales videre, og er den eneste legen jeg i etterkant av en (uansett) legetime har brydd meg om å huske navnet på.
Vil anbefales til alle jeg kjenner.

Støttende, forklarende og trygg

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

God opplevelse å komme til Stig for tidlig ultralyd selv om resultatet var dårlig. Empatisk og imøtekommende. Gikk derifra med en god følelse selv om beskjeden var dårlig.

Fantastisk lege!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg har vært på vanlig gynekologisk undersøkelse og på tidlig ultralyd. Terningkast 6! Fantastisk mann som virkelig hører hjemme i yrket sitt. Behagelig, kunnskapsrik og profesjonell lege. Dette er en mann jeg med glede anbefaler videre til alle venninner og ellers kvinnelige bekjente. Du går ikke til noen andre etter å ha vært på Sentrum Gynekologi.

Misfornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

I motsetning til disse andre veldig fornøyde kundene, er ikke jeg like fornøyd. Jeg opplevde ikke at han tok mitt problem (kanskje ikke spennende nok) på alvor. Når man går til gynekolog håper man på litt større forståelse og empati, og det føler jeg ikke at Stig gir.

Fantastisk klinikk med dyktig lege

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har vært her flere ganger for generell sjekk og celleprøver og har også hatt tidlig ultralyd her. Stig er veldig dyktig, nøye og tar seg god tid. Man blir møtt med et smil, og han forklarer alltid veldig godt og er forsiktig. Jeg er utrolig fornøyd og kommer ikke til å bruke noen annen gynekolog. Når det gjelder ultralyd så var det en fantastisk opplevelse og han forklarte og viste underveis. Kommer til å ta 3d ultralyd her senere. De som sitter i resepsjonen er alltid blide og hyggelige.

Fantastisk lege!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har vært flere ganger hos dr Pedersen og han er alltid imøtekommende. Rolig og behagelig som person. Forklarer hva han gjør og svarer på spørsmål. En føler seg absolutt ivaretatt. Kommer ikke til å bytte gynekolog!

Super!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Blid og imøtekommende. Empatisk og profesjonell som forklarer godt, og man føler seg trygg og ivaretatt.
Absolutt å anbefale!

Fantasisk flink.

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hadde 6 ukers kontroll etter fødsel som jeg grudde med mye til pga store smerter, men han va veldig forsiktig, nøye og viste meg alt med innvendig ul. Følte meg trygg og ivaretatt! Hyggelige lokaler og flinke folk i resepsjonen også!

Flott opplevelse!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Var inne til tidlig ultralyd, uke 7. Fikk god informasjon og han viste oss alt vi ville se. Veldig flink til å berolige, og utstråler en trygghet som smitter over på nervøse førstegangsforeldre. Kommer garantert tilbake for 3D ultralyd senere.

Flink og behagelig

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Lokalene er rene, men samtidig hyggelige og rolige.
Legen var utrolig profesjonell. Han var også ekstremt behagelig og man følte seg trygg.

Svært profesjonell, empatisk og grundig!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Bestilte time for å få tatt en ultralyd grunnet bekymringer i forbindelse med svangerskap.
Fikk raskt time, ble møtt på en flott måte på telefonen.
Smakfulle og moderne lokaler. Hyggelig resepsjonist.
Stig Pedersen var svært hyggelig, rolig og lydhør, og tok våre bekymringer på alvor.
Han gjenomførte en svært grundig ultralydundersøkelse og forklarte hele veien. Bilder av nurket vårt kom opp på storskjerm så vi kunne følge med underveis, og vi fikk med oss masse bilder til å ha med hjem!
Vi gikk inn engstelige, og gikk ut rolige og trygge.
Kan absolutt anbefale dr Pedersen, og vi kommer nok til å ta turen innom igjen for 3D-ultralyd.
Tommel opp!

Fantastisk

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg hadde min første gynekologundersøkelse her og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Var litt skeptisk i begynnelsen fordi det var min første gang, men Stig er en fantastisk person som tar godt vare på deg. Han sørger for at jeg er informert om en hver ting og at jeg til en hver tid føler meg trygg. Han følger deg godt opp både før og etter timen, slik at man ikke har noe vondt i ettertid etter behandling. Jeg føler meg ordentlig vel ivaretatt hos Stig. Han blir absolutt min faste gynekolog!!

En kjempeflink,super lege. Den beste

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Takk for at det finnes en slike herlig kjempeflink lege. Takk for god omtanke, gode råd og forståelse. Anbefaler deg på det sterkeste.

Snill og dyktig

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har vært til Pedersen 4 ganger nå, i tillegg til ultralydundersøkelse ved graviditet. Så snill, behagelig og dyktig mann skal man lete lenge etter. Veldig fornøyd. I tillegg er han tilgjengelig og fleksibel på timene.

Utmerket

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Vil absolutt anbefale Stig og sentrum gynekologi! Rolig og behagelig, og han tok seg god tid. Helt annen opplevelse enn hos en stresset fastlege.
Kommer absolutt til å fortsette der.