Stig Pedersen

Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

God atmosfære og mottagelse

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hos sentrum gynekologi kommer du til en supergod atmosfære bare ved å komme inn på venterommet. Man blir godt tatt i mot og tatt vare på fra start til slutt. Det blir nok her jeg kommer framover!

Anbefales!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Sentrum gynekologi anbefales. Stig tar seg tid til pasienten og er flink til å svare på ting du lurer på.

Gå heller til fastlegen.

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Når man oppsøkte privat gynekolog forventer man at han har oversikt over problemstillingen som er oppgitt i timebestillingen, tidligere besøk (ivertfall siste) og ikke minst god kontroll over sitt fagfelt. Han har ikke slått opp journal før han henter meg, så jeg må "oppsummere". Når jeg etterspør informasjon om nye rutiner rundt celleprøvetaking, henviser han meg til kreftforeningens side. Blir også svar skyldig, nå jeg lurer på om de nye rutine er likeverdige med tidligere. Svært overraskende når dette er legens spesialfelt. Når man betaler for privatlege forventes en godt forberedt lege og ikke minst god oversikt over det basale i sitt eget fagfelt. Neste gang bruker jeg fastlegen!

Hver dag yter vi vårt beste og vi forsøker å gjøre alle til lags. Vi er svært godt oppdatert når det gjelder celleprøver, HPV virus og oppfølging. Vi tar i underkant av 800 celleprøver hvert år, og alle blir fulgt opp. Vi følger nøye Kreftregisteret sine rettningslinjer og vi har et nært samarbeid med St.Olavs Hospital. Når kvinnen er uenig med Kreftregisterets metodevalg og vurderinger, så henviser vi til Kreftregisteret for mer utfyllende informasjon. Forøvrig har vi stor tiltro til fastlegene. De har også mye kunnskap om dette fagfeltet. Mvh Stig Pedersen.

Besvart av Stig Pedersen

Super lege

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Rolig og imøtekommende mann. Følte meg trygg når jeg var der. Forklarte godt va han gjorde og kom med tips og anbefalinger. Denne gynekolog er toppers

Mitt førstevalg !

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig Pedersen er mitt førstevalg når det kommer til å velge gynekolog i Trondheim. Han er meget empatisk, veldig kunnskapsrik og hyggelig. Han forklarer godt underveis, utstyret han bruker er topp moderne - og han svarer godt på alle spørsmål. Anbefaler han på det sterkeste !

Ville ha valgt en annen gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg dro til Sentrum Gynekologi da jeg var hos gynekologen første gang, og vil ikke anbefale det til andre som skal til gynekolog for første gang. Før undersøkelsen og celleprøve forklarte ikke gynekologen noe om hvordan undersøkelsen og celleprøven ville foregå eller om det ville gjøre vondt under eller i etterkant av undersøkelsene. Jeg (en ung jente som aldri har vært hos gynekolog før) hadde opplevd dette besøket som mye tryggere og mer behagelig dersom gynekologen på forhånd hadde forklart hva som ville skje under undersøkelsen og celleprøven.

På den positive siden så har Sentrum Gynekologi gode priser for studenter.

Trygg, pedagogisk og flott fyr!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Er SÅ fornøyd med Stig. Har vært hos ham flere ganger i forbindelse med spontanabort, PCOS og ny graviditet, og blir alltid like godt ivaretatt. Han tar seg god tid til å forklare, gjerne med tegninger. To tomler opp!

Sympatisk, dyktig og trygg gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Anbefales varmt. Gir umiddelbart et inntrykk av at han oppriktig vil en vel. Framstår som meget faglig dyktig.

Kunnskapsrik og dyktig.

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Veldig fornøyd. Han var kunnskapsrik, rolig og behagelig.
Tok seg god tid og flink til å forklare. Kan virkelig anbefales!

Proffesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig fremstår som en trygg og kunnskapsrik Gynekolog. Tar seg god tid til sine pasienter. Flotte lokaler. Fantastisk service innstilt både Stig og resepsjonisten. Veldig kort ventetid. Sentralt å lett å finne frem.
Stor forskjell å komme til Stig og bli virkelig sett som pasient og ikke bare være et nummer på venterommet på et offentlig sykehus. Anbefales på det varmeste.

Misfornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hadde lest mye fint om legen, bestemte meg derfor for å dra dit. De var veldig forsinket før jeg fikk lov å komme inn. Da vi ble tatt inn, følte jeg han var veldig uprofesjonell, da han sukket oppgitt over den forrige pasienten som hadde vært inne. Han hadde en usikker fremtreden, som for meg ble litt ekkelt. Jeg fikk senere blodtrykksfall, og merket på han at han ble usikker, og det igjen hadde negativ innvirkning på meg. Som gynekolog skal du være istand til å håndtere de fleste situasjoner profesjonelt. Det koster penger å velge private, og da forventer men vedre kvalitet på tjenesten enn som så. Anbefales ikke videre av meg. Hilsen en som jobber i helsevesenet selv.

Behagelig og informativ

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Har gått til Stig i flere år. Veldig trygg lege som forklarer alt veldig bra. Dog kan han være noe forsinket så man bør ha noen ekstra minutter til rådighet

Ikke fornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

I motsetning til de fleste andre her så opplevde jeg besøket hos Stig Pedersen og sentrum gynekologi som mindre tilfredsstillende. Stigs fremtreden var ikke særlig profesjonell, og han vitset på en uanstendig måte rundt "problematikken" min. Synes Stig fremsto som både klumsete og usikker i jobben sin. Jeg ble veldig usikker og ukomfortabel selv også og kommer ikke til å dra tilbake dit med det første.

Betryggende og profesjonell

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hit går jeg neste gang også! Ble tatt på alvor og fikk god hjelp med tematikk som var aktuell for min situasjon (overgangsalder). Kort ventetid og sentral beliggenhet.

Trygg og god opplevelse

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Hos Sentrum Gynekologi blir du godt ivaretatt. Trygge, kunnskapsrike og behagelige mennesker som sørger for at du får den informasjonen du trenger og svarer godt på alle spørsmål. Stort pluss at de har gode priser for studenter! Jeg er storfornøyd!

Dyktig og omtenksom

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Etter å ha blitt fulgt opp av Stig Pedersen over en lengre periode, mener jeg å ha dannet meg et godt bilde av hvordan han fungerer som lege.

Stig er svært dyktig i sitt fag og er i tillegg en veldig behagelig person å være i kontakt med. Du blir alltid godt mottatt og vil føle deg ivaretatt. Dette er definitivt den flinkeste og mest sosialt kompetente legen jeg har hatt.

Kompetanse-rik og veldig trygg gynekolog

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Stig Pedersen får en time hos gynekologen til å virke som noe man gjør hver dag. Han oppleves veldig trygg, og forklarer godt alt han gjør underveis. Gir god oppfølgning i etterkant, og er tilgjengelig når man ellers forventer at en lege ikke er det. Han kan trygt anbefales videre, og er den eneste legen jeg i etterkant av en (uansett) legetime har brydd meg om å huske navnet på.
Vil anbefales til alle jeg kjenner.

Støttende, forklarende og trygg

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

God opplevelse å komme til Stig for tidlig ultralyd selv om resultatet var dårlig. Empatisk og imøtekommende. Gikk derifra med en god følelse selv om beskjeden var dårlig.

Fantastisk lege!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg har vært på vanlig gynekologisk undersøkelse og på tidlig ultralyd. Terningkast 6! Fantastisk mann som virkelig hører hjemme i yrket sitt. Behagelig, kunnskapsrik og profesjonell lege. Dette er en mann jeg med glede anbefaler videre til alle venninner og ellers kvinnelige bekjente. Du går ikke til noen andre etter å ha vært på Sentrum Gynekologi.

Misfornøyd

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

I motsetning til disse andre veldig fornøyde kundene, er ikke jeg like fornøyd. Jeg opplevde ikke at han tok mitt problem (kanskje ikke spennende nok) på alvor. Når man går til gynekolog håper man på litt større forståelse og empati, og det føler jeg ikke at Stig gir.