Stig Pedersen

Sentrum Gynekologi AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Sentrum Gynekologi AS Telefonnummer73 10 02 3073 10 02 ...
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Svært positiv opplevelse!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Lyst, rent og rolig venterom. Jeg kom for første private etterkreftsjekk, etter 10 års kjempegod oppfølging ved St. Olavs Hospital! Som ihht mine ønsker henviste meg til Pedersen. Og fikk samme type sjekk hos Sentrum Gynokologi, G. U. med ultralyd. Svært avslappende og positiv opplevelse! Fikk nyttige opplysninger, en del jeg ikke vise fra før av medikamenter jeg tar. Gjennomført profesjonell og hyggelig gynekolog. Jeg har bestilt årlig innkalling. Prisen var på linje med en par runder hos frisøren, så den skal jeg ikke klage på!

En god opplevelse

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd etter timen hos Sentrum Gynekologi. Stig Pedersen er hyggelig, forsiktig og veldig informativ. Kommer til å dra dit neste gang også. Anbefales!

Beroligende og gir trygghetsfølelse

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Er kjempefornøyd med Stig. Man kan ofte på time på dagen eller dagen etter. Har vært der 4-5 ganger og gruet meg på forhånd mye til celleprøve og innsetting av spiral. Ble kjapt beroliget fordi han forklarte godt og det hele var smertefritt. Tar seg god tid til å prate og besvare spørsmål etterpå.

Flink og behagelig

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Var hos Stig for celleprøve og kontroll etter fødsel. Han forklarer godt hele veien og svarer utfyllende på spørsmål. Skånsom undersøkelse. Behagelig lege. Kommer til å gå til han igjen.

Effektiv og hensynsfull

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Dro til Stig for tidlig ultralyd. Var nervøs både for selve undersøkelsen og hva man eventuelt skulle finne ut på ultralyden.
Han var hyggelig, effektiv og forsiktig, og fikk undersøkt alt man kan undersøke på et så lite foster. Fikk også med bilder hjem. Veldig fornøyd og betrygget etter å ha ha vært hos Stig.
Vil absolutt absolutt benytte han igjen.