Stig Pedersen

Sentrum Gynekologi AS Mann, 50 år

Legeautorisasjon2003
SpesialiseringFødselshjelp og kvinnesykdommer
Annen infoJobber med utredning av barnløshet og assistert befruktning
Stig Pedersen er gynekolog i Trondheim

Sentrum Gynekologi AS
Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Stig Pedersen

Flott opplevelse!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Var inne til tidlig ultralyd, uke 7. Fikk god informasjon og han viste oss alt vi ville se. Veldig flink til å berolige, og utstråler en trygghet som smitter over på nervøse førstegangsforeldre. Kommer garantert tilbake for 3D ultralyd senere.

Flink og behagelig

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Lokalene er rene, men samtidig hyggelige og rolige.
Legen var utrolig profesjonell. Han var også ekstremt behagelig og man følte seg trygg.

Svært profesjonell, empatisk og grundig!

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Bestilte time for å få tatt en ultralyd grunnet bekymringer i forbindelse med svangerskap.
Fikk raskt time, ble møtt på en flott måte på telefonen.
Smakfulle og moderne lokaler. Hyggelig resepsjonist.
Stig Pedersen var svært hyggelig, rolig og lydhør, og tok våre bekymringer på alvor.
Han gjenomførte en svært grundig ultralydundersøkelse og forklarte hele veien. Bilder av nurket vårt kom opp på storskjerm så vi kunne følge med underveis, og vi fikk med oss masse bilder til å ha med hjem!
Vi gikk inn engstelige, og gikk ut rolige og trygge.
Kan absolutt anbefale dr Pedersen, og vi kommer nok til å ta turen innom igjen for 3D-ultralyd.
Tommel opp!

Fantastisk

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Jeg hadde min første gynekologundersøkelse her og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Var litt skeptisk i begynnelsen fordi det var min første gang, men Stig er en fantastisk person som tar godt vare på deg. Han sørger for at jeg er informert om en hver ting og at jeg til en hver tid føler meg trygg. Han følger deg godt opp både før og etter timen, slik at man ikke har noe vondt i ettertid etter behandling. Jeg føler meg ordentlig vel ivaretatt hos Stig. Han blir absolutt min faste gynekolog!!

En kjempeflink,super lege. Den beste

Klinikk: Sentrum Gynekologi AS Skrevet

Takk for at det finnes en slike herlig kjempeflink lege. Takk for god omtanke, gode råd og forståelse. Anbefaler deg på det sterkeste.