Sentrum Gynekologi AS

Olav Tryggvasons gate 24 B 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Sentrum Gynekologi AS

Perfekt!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Flink, rolig og ordentlig lege. Følte meg trygg og komgortabel hele tiden! Supermoderne utstyr, rene og fine lokaler. Kommer garantert tilbake!

Trygg og fin opplevelse

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Jeg grudde meg mye til å gå til gynekolog og ringte flere ganger da jeg var nervøs. Det var alltid jordmoren som tok telefonen og hun var veldig hyggelig og sa hun kunne være med meg under undersøkelsen og beroliget meg veldig. Selve undersøkelsen og alt gikk kjempefint. Stig Pedersen tok seg god tid, snakket litt i forkant av undersøkelsen og forklarte også hele tiden under undersøkelsen hva han gjorde. Veldig hyggelig besøk. Tommel opp til Sentrum Gynekologi. Og til studentpriser!

Utrolig fornøyd!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Jeg ble tatt imot med åpne armer og følte meg umiddelbart velkommen. Det var tydelig at Stig Pedersen har svært bred kunnskap om det han driver med, og han informerte meg svært bra i forkant av undersøkelsen. Han bekreftet at alt stod bra til og behandlet meg varsomt og fint. Følte meg ikke nervøs eller usikker på han i det hele tatt. Forfriskende å møte en lege/gynekolog som faktisk forteller hva han ser istedet for å være helt taus.

For en trivelig og profesjonell lege!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Har vært til min første time hos gynekolog, han tok seg tid til å snakke med meg og svarte på spørsmål som jeg hadde. Han ga meg muligheten med å komme med innspill. Under ultralyden beskrev han nøye hva som vistes på skjermen, veldig bra! Kommer absolutt til å fortsette å gå til han og kan varmt anbefale han til andre.

Utrolig fornøyd!

Lege: Stig Pedersen Skrevet

Ble møtt av hyggelige folk, god forståelse for nervøsitet, god kunnskap, smil og en betryggende følelse. Alt i alt en klinikk og en besetning jeg kommer til å anbefale videre til alle som spørr og som nevner den! Hvis man tenker på å skulle dra til gynekolog så ikke tenk, bare bestill time!