Spir Helse

Langgata 59 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Spir Helse

Henviser ikke videre

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Hun er snill og omsorgsfull mens du snakker med henne, men hun henviser ikke videre til spesielister.

Jeg kontaktet legekontoret fire ganger fordi jeg hadde ventet så lenge på henvisning, og ble fortalt at legen skulle ta kontakt.

Hun tok aldri kontakt, og det endte opp med at jeg måtte gå til privat behandling, som koster mer penger.

Fantastisk

Lege: Malin Bu Solgård Skrevet

Jeg hadde Malin som vikarlege da jeg gikk gravid første gang, da hun praktiserte i Haugesund. Jeg var livredd og usikker.. men hun tok meg på alvor, fikk meg til å føle meg trygg og ordnet alt jeg trengte slik at jeg fikk så bra graviditet som mulig..
Er nå gravid igjen, og ser NÅ hvor flott jobb hun gjorde. Hadde hun fortsatt bodd i Haugesund så ville jeg byttet til henne! :D

Fantastisk lege med meget stor empati

Lege: Monika Usowicz-Kogut Skrevet

Best lege med store kunnskap, absolutt anbefales. Veldig fokuserte på pasient, alltid ha tid til å høre.

Snill

Lege: Malin Bu Solgård Skrevet

Snill og behagelig lege. Nyutdannet og virker kanskje litt lite fleksibel og alt gjøres etter boka. Hun var grei, men litt for nyutdannet for meg og mine utfordringer, så jeg byttet til en mer erfaren lege etter en kort stund. Vil likevel anbefale Malin.

Verdens beste lege!!

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Aldri opplevd maken til god behandling. Ida bryr seg om sine pasienter! Jeg har byttet til Ida på meg og mine barn og alle blir godt ivaretatt.