Spir Helse

Langgata 59 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Spir Helse

Dyktig og behagelig

Lege: Malin Bu Solgård Skrevet

Dyktig og behagelig lege. Hører godt etter, føler hun tok meg på alvor.
Ga gode forklaringer, svarer godt på mine spm. Tar tak og får fort gang på utredning/henvisning.
Smilende og imøtekommende. Anbefales.

Lege: Monika Usowicz-Kogut Skrevet

Monika er veldig flink og kunnskapsrik, lyttende og løsningsorientert. Føler meg godt ivaretatt, kan virkelig anbefales.

Kunnskapsrik og tilstedeværende lege

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Veldig fornøyd med Ida som fastlege på hele familien. Særs god erfaring med henne relatert til svangerskapsomsorg og hyperemises gravidiarum. Blir alltid møtt av en lyttende og tilstedeværende lege, som gjør grundige undersøkelse og følger godt opp.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Her blir du tatt på alvor. Flink til å lytte, og viser genuin interesse. Flink å forklare og kan faget sitt. Både jeg og barna har henne som fastlege, og vi kunne ikke vært heldigere. Her blir du alltid møtt med ett smil, og hun tar seg god tid. Kan ikke annet enn å anbefale henne på det sterkeste. Legesekretær er også veldig serviceinnstilt og hyggelig, og også her blir man alltid møtt med ett smil og beste service.

lyttende og hjelpsom

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Anbefaler Ida Bjørvik som fastlege, da hun tydelig lytter til pasientene sine, og viser forståelse for det som kommer frem i timene. Ut fra sin kunnskap råder hun oss pasienter på hva som blir rett og gjøre, på en måte som er god, forklarende og inkluderende. Hun er god på å forklare hvorfor ting er som det er, og hvorfor det som eventuelt gjøres videre eller ønskes å gjøres videre er en god/dårlig ide. Bjørvik overtok som fastlege for Næsheim hos Spir Helse, og er like god og vennlig som han var.