Evje og Bygland legesenter

Ljosheimvegen 5 4735 Evje

Siste vurderinger av behandlere ved Evje og Bygland legesenter

Kjempefornøyd

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Tar seg god tid. Grundig, nøye og dyktig. Imøtekommende. Rask til å gi tilbakemelding på prøvesvar. Blir tatt på alvor og han bruker god tid.

God lege, følger deg opp

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Nøyaktig og god lege som følger deg opp som pasient - både fysisk og via Helse-Norge.

Språket er ikke det beste, men skal vi få løst legekrisen i Norge så må vi nordmenn tåle at noen snakker litt gebrokkent.

Han er direkte og ærlig, og forteller deg hva han mener. Det setter jeg pris på.

Trygg fastlege

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Mitt inntrykk av min nye fastlege, er at han interesserer seg for pasienten. Han har vist en god evne til å følge opp under sykdomsforløpet. Han kan fra tid til annen slite litt med språket, men det ordner seg om man tar tiden til hjelp.

Vanskelig å forstå

Lege: Nektarios Apostolou Skrevet

Føler meg nesten til bry hos han, han forteller ofte hvordan leger behandler pasienter fra Hellas der han er i fra og hvor heldig vi i Norge er.. Han snakker veldig dårlig norsk og veldig hakkete, vanskelig å forstå. Han svarer ofte "ikke mer spørsmal om dette no, okke!?" så jeg får dårlig med svar og dårlig oppfølging. Har fler ganger måtte ringe ned for å få svar på prøver og andre ting vi har snakket om som han lover å si ifra om. Hadde det vært noen andre fastleger å bytte til i kommunen, hadde jeg gjort det.

Han tar mennesker på alvor

Lege: Åsulv Horverak Skrevet

Han hører etter hva folk sier og han hører også ofte det de ikke sier. Han gjør alltid alt for at man skal få den best mulige behandling. Han er dyktig, snill og alltid på pasientens side. Vi har vært heldige med fastlege og kommunelege.Han har også veldig flinke og hyggelige ansatte på legekontoret. At man må vente litt på time tar jeg med et smil, er det noe som haster går det veldig raskt.