Åsulv Horverak

Tlf: 37 93 47 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Åsulv Horverak er en av 2 fastleger i Bygland

Siste vurderinger av Åsulv Horverak

Beste legen i dalen

Han er utrolig dyktig faglig, og har svar på det meste. Vi er veldig heldige som har han her i dalen. Håper jeg aldri mister denne fastlegen. Helt fantastisk at han har fått etablert lokal legevakt.

Meget dyktig lege, min beste fastlege noensinne!

Han har godt humør, og fin humor. Han er meget flink til å lytte til pasienten. Dyktig faglig. Utrolig effektiv, og henviser pasienten videre ved mistanke, for å bekrefte eller avkrefte mistanken om noe alvorlig er galt.
Det er en lege som virkelig står på for sin pasient !

En meget flink lege.

Men kan ikke skjønne at han har 500 ledige ,de etjo nesten håpløst å få time hos han! Må vente minst en måned på å få en time hos han. Han har kun en kontordag på Bygland. Hvrdan kan han da avertere med time pådagen

Den beste legen!

Helt fantastisk, empatisk, forståelsesfulle, dyktig! Skal aldri bytte lege

Svært bra!

Åsulv Horverak er en flink og behagelig lege som hører etter på det du sier og som har svar på det meste du lurer på. Han er svært populær så ventetid må beregnes ved timebestilling. Jeg har bare positive ting å si om denne legen og vi på Bygland er heldige som har ham hos oss!

Fantastisk!

Min erfaring med Horverak er fantastisk bra! Han har tid, forståelse og insikt. Jeg følte virkelig at han forstod min situasjon.

Helt fantastisk.

Det er en lege som har bådet tid og forstålese for sine pasient, han var helt utrolig og lett og snakke med. Hadde tid og omsorg for sine pasienter. Stort savn i sogndalen for mange.