Åsulv Horverak

Autorisasjon (1988)

Åsulv Horverak er en av 4 fastleger i Evje og Hornnes

Siste vurderinger av Åsulv Horverak

Norges Beste fastlege

Åsulv er den flinkeste lege jeg har møtt. Rask, effektiv, argjærig, skolert, og gjør det aller beste for sine pasienter. Ovenfor alle instanser. Og gå til time hos Dr . Hoverak ds kommer du ut frisk
På grunn av hans fantastiske humør. Også en fagmann med stor innsikt..Ved mistanke om noe, 200 % sjekk.

Han tar mennesker på alvor

Han hører etter hva folk sier og han hører også ofte det de ikke sier. Han gjør alltid alt for at man skal få den best mulige behandling. Han er dyktig, snill og alltid på pasientens side. Vi har vært heldige med fastlege og kommunelege.Han har også veldig flinke og hyggelige ansatte på legekontoret. At man må vente litt på time tar jeg med et smil, er det noe som haster går det veldig raskt.

Verdens beste lege!

Utrolig dyktig, og så snill at det rett og slett er koselig å dra på legebesøk til han!
Han lytter alltid og jeg blir alltid tatt seriøst. Han hjelper med hva enn jeg trenger, om det er henvisning, medisiner eller bare en samtale med en god lytter. Man drar aldri fra et legebesøk hos Åsulv uten å faktisk ha kommet en vei. Han er en fantastisk lege, der eneste minus er at han er ganske opptatt.

Meget dyktig, effektiv, og lydhør lege

Fantastisk dyktig, lydhør, effektiv, er meget flink til å henvise til spesialist. Han har en flott humor, og man gleder til legebesøket. Han er ganske opptatt, men er meget rask til å svare på legetime på nett, som er helt genialt.

Både kunnskps rik og forståelses full.

Den beste fastlegen en kan ønske seg. Tar tak i ting,videresender til di dyktigste spesialistene,fungerer også som psykolog,hvis noe er vanskelig.
Han tar meg alltid på alvor,gjør det beste for meg.

Jeg er privilegert som har en fastlege som Åsulv Horverak.

Her er det ikke stjerner nok.5++
Bruker alltid god tid på meg.
Omsorgsfulle hyggelige kontordamer.