Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Svært profesjonell og empatisk

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått til Dr. Nahid i 6 år. Hun har fulgt meg før, mellom og under 2 graviditeter. Hun er trygg, profesjonell og svært empatisk. Hun lytter, kommer med gode råd og skaper en avslappet atmosfære. Anbefales på det sterkeste.

Hilsen Kvinne 35 år.

Meget dyktig og profesjonell lege

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har gått til Nahid i over 10 år. Hun er en utrolig behagelig og dyktig gynekolog, som på alle måte tilfredsstiller forventningene. Hun er grundig og tar seg alltid god tid. Anbefales på det varmeste.

Føler meg tatt vare på

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Anbefaler Dr Nahid på det absolutt sterkeste. Føler meg ofte nervøs og usikker før gynekolog undersøkelser, men hver gang jeg kommer til Dr Nahid føler meg trygg og tatt vare på.
Hun er dyktig, omtenksom og tar seg alltid god tid til mine behov og spørsmål.
Veldig ålreit og betryggende.

Utrolig dyktig og omsorgsfull

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har nå gått i flere år hos Nahid etter anbefaling av min tidligere fastlege. Det å bytte til Nahid var en stor suksess. Hun er en ekstremt dyktig gynekolog som setter pasientene sine og deres behov først. Tar seg god tid, svarer på spm og er tilgjengelig. Man føler seg ekstremt trygg og ivaretatt hos henne. Anbefaler henne på det sterkeste!

Svært trygg, imøtekommende, dyktig og empatisk

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Har gått til Nahid i flere år nå, og opplever å alltid få den tryggeste og beste behandlingen hos henne. Jeg verdsetter hennes kompetanse, faglige dyktighet, og evne til å lytte og forstå. Hun tar seg alltid god tid til å svare på spørsmål, følge opp og ivareta behov/ønsker, og har en varm og imøtekommende utstråling. Jeg anbefaler Nahid på det sterkeste!