Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Behagelig, trygg og diskre

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

En meget behagelig person som inngir tillit og er forståelsesfull og diskre, og som det er lett å spørre om «vanskelige ting». Du får konkrete svar og god veiledning.

Fantastisk

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Har vært hos Nahid under begge svangerskapene mine og føler meg veldig trygg. Hun gir gode råd og er en utrolig dyktig gynekolog/lege.

Må bare nevne at Nahid har svar på ting som ikke engang jordmor eller lege kan svare på, noe som har vært enormt viktig for meg. Jeg og min samboer går alltid ut der ifra med et smil om munnen.

Rett og slett en helt fantastisk dame.
Kommer til å fortsette å gå til Nahid, enten det er svangerskapsrelatert eller vanlige gynekologiske undersøkelser.

Meget fornøyd pasient

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er en dyktig gynekolog som alltid er like hyggelig og imøtekommende. Føler meg trygt og ivaretatt hos henne. Hun gjør sitt beste for å hjelpe.
Kan varmt anbefales.

Unik person!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Har benyttet meg av Nahid i flere år nå. Forsøkte henne som gynekolog, etter sterk anbefaling. Hun er utrolig vennlig, imøtekommende, kunnskapsrik og ikke minst en unik hjertevarm person. Gir informasjon, følger opp og viser tydelig at hun har tid til deg som pasient.

Anbefales på det sterkeste!

Forståelsesfull, trygg og kunnskapsrik

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg er kjepe fornøyd med dr Nahid. Har hatt en del utfordeinger med min vaginal helse og måtte bytte mange gynekologer. Dr Nahid er den som ikke er ute etter å selge noe man ikke trenger, anbefalle tjeneseter fra kollegaer som koster mye som man heller ikke trenger, eller "gjette" hva kunne hjulpet.

Jeg føler at dr Nahid vil hjelpe så godt hun kan og er pasientorientert, og ettersom hun er kunnskapsrik er man i gode hender :)

Derfor anbefaler jeg dr Nahid på det sterkeste!