Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Anbefaler Nahid på det varmeste!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg er super fornøyd. Hun er profesjonell, dyktig, blid og veldig opptatt av pasientene sine. Man føler seg trygg og ivaretatt.

Godhet og kompetanse

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

I møte med gynekolog opplever jeg meg meget trygg og godt tatt vare på. Hun er kunnskapsrik og viser meget god kompetanse i fagfeltet. Jeg føler meg hørt og at hun tar meg på alvor. Ingen spørsmål er for små eller for store, alt blir besvart på en ordentlig måte og uten fordommer.
På denne klinikken tilbyr de laserbehandling til pasienter med Lichen. Min erfaring med denne behandlingen er at jeg er nesten symptomfri og slipper gjentatt behandling med sterke steroidkremer. Denne typen behandling bør opplyses om. Flere fastleger og gynekologer bør informeres om metoden og de positive virkningene, slik at flere pasienter med Lichen kan få samme gode hjelp som jeg har fått.

Dyktig, og svært omsorgsfull!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg synes ikke noe om å gå til gynokolog, men etter å ha startet hos Nahid, må jeg bare si at det er utrolig bra! Hun er svært behagelig, grundig, lyttende, forståelsefull og ivarer tar deg som pasient på en helt unik måte. Gruer du deg, er det hit du skal, gå, unasett de varmeste anbefalinger fra meg. C

Fantastisk lege!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er en utrolig behagelig lege, gjennomgående hyggelig, med masse kunnskap. Hun tar seg god tid, og kommer alltid med gode råd og veiledning. Anbefales på det aller varmeste!

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Hjalp meg med å sette inn ny spiral og det var effektivt og lite smertefullt. Aldri opplevd en så dyktig gynekolog. Anbefales virkelig.