Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Behaglig og flink

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Er du engstelig for og gå til GU da velger du Nahied.Tryggere og behageligere lege skal du lete lenge etter.Har vært i helsevesenet i hele mitt liv og jeg har møtt mange leger.Ring og bestill time du blir gledelig overrasket.Lykke til.

Flink, behagelig og interessert

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Det var en svært god opplevelse å komme til gynekologisk undersøkelse hos Nahid Heydarpanah - etter flere dårlige erfaringer.
Anbefales!

Trygg Gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg synes hun er den beste som jeg har vært hos’ fikk alt av behandeling og gode informasjon. Hun er kjempe flink i jobben sin og jeg er meget fornøyd. Anbefaler sterkt til alle og dra ditt.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg var hos Nahid første gang da jeg gikk gravid med nr.2. Det var et svangerskap preget av mye angst og uro. Nahid viste en varme og trygghet som var helt nødvendig for meg i den situasjonen jeg befant meg i. En klem, et varmt blikk eller et kjærlig klapp på kinnet er Nahid i et nøtteskall. I tillegg er hun profesjonell ut til fingerspissene og har topp moderne utstyr. Når man kommer inn på klinikken hennes blir man allerede da rolig inni seg. Her er nydelige lyse lokaler, vakre orkideer og en stor TV skjerm midt i rommet som viser fine bilder av dyr og natur med vakker rolig bakgrunnsmusikk. Jeg kan virkelig anbefale Nahid, hun er den beste og mest medmenneskelige legen jeg har møtt, gir av seg selv og gjør alt for at pasienten skal ha det bra.

Trygg og behagelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Har vært hos Dr. Heydarpanah og tatt mange ultralyd ifm begge graviditeter (fra uke 7 av). Hun er svært imøtekommende og behagelig å snakke med. Hun tar bekymringer på alvor og kommer med informasjon på en profesjonell og troverdig måte. Anbefaler henne på det varmeste!