Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Veldig bra!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med dr Nahid.
Strålende behandling og flotte lokaler.
Kan anbefales på det sterkeste.

Blid, varm, veldig trygg og kunnskapsrik!!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Har nettopp begynt som pasient hos Nahid, og er SÅ fornøyd og glad for at en god venninne anbefalte meg henne! Hun var en tillitsfull solstråle fra første håndtrykk! Vanligvis er det jo ikke det morsomste man gjør å gå til gynekologiske undersøkelser og behandling, men her var alt topp! Jeg er 68 år, og trenger oppfølging, gode råd osv for problemer som følger alderen. Her kunne jeg prate naturlig om ALT, og alt føltes riktig, godt og helt naturlig!
Jeg vil på det varmeste anbefale Nahid Heydarpanah på Arna Clinic til både unge og eldre! Må være fantastisk å få hjelp og naturlig prat når du er ung også! Alle vi som kommer under Nahid Heydarpanhas varme vinger er heldige! Varm hilsen fra

Omsorgsfull og hyggelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Utrolig flott lokale. Fantastisk gynekolog, med masse forståelse og omsorg for pasientene sine. Storfornøyd!

Kunnskapsrik

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Veldig fornøyd med nahid . Trygg , behagelig vesen , kunnskapsrik hjelpsom. Kan anbefales på det varmeste . Jeg Bor ett stykke unna, men reisen er verdt det .

Dyktig gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid er en kunnskapsrik, empatisk og hjelpsom gynekolog. Hun tar seg god tid, lytter, viser forståelse og interesse. Kan absolutt anbefale henne.