Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

kunnskapsrikk, dyktig of hyggelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg kom til Nahid etter å ha gått til mange gynekologer ,å ikke bli gravid i åtte år. Dr. Nahid er den beste gynnekologen som har skjedd meg.jeg er så utrolig glad at jeg har vært hennes pasient i 2 år . Hun er kvikk å skjønner raskt hva som er problemet ,tar seg tid til pasienter og svarer godt på alle spørsmål. Jeg føller meg tryg og godt hos henne.Jeg har en datter etter å ha gått til henne.en bedre gynekolog finner du ikke anbefaler henne på det starkeste

Tillitsvekkende og dyktig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg vil på det sterkeste anbefale Dr. Nahid, hun er tillitsvekkende, faglig dyktig, imøtekommende, omsorgsfull og varm. Jeg kunne prate åpent og få gode svar. Hun tar seg tid til pasienten og svarer på alle spørsmål. Hun bistår på alle mulige måter. Jeg har vært hos andre gynekologer tidligere og alltid syntes at undersøkelsene var meget smertefulle. Hos Dr. Nahid merket jeg ikke engang at hun tok celleprøve.

Kunnskapsrik og ivaretakende

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Fantastisk gynekolog. Dyktig, imøtekommende, omsorgsfull, kunnskapsrik og ivaretakende. Stiller konkrete og dirkete spørsmål. Tar seg tid til det man har å si og vil spørre om.

Absolutt å anbefale!

omsorgsfull og dyktig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

En bedre gynekolog finner du ikke. Et menneske med større hjerte finner du heller ikke. Nahid, du er unik!!

Dyktig og hyggelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid er klart det beste som har skjedd meg. Jeg er så utrolig glad for at jeg fant henne og har vært hennes pasient i 4-5 år med oppfølging gjennom 2 problematiske svangerskap.

Hun er utrolig hyggelig, lyttende, faglig dyktig og bruker god tid på å vurdere pasienten og ta vare på alle aspekter av problemstillingen, gi utfyllende informasjon og anbefale adekvat behandling og oppfølging.

Hun gir pasienten følelse av trygghet og forklarer godt og detaljert. Har man angst å gå til gynekolog, er hun rette lege å henvende seg til. Det er verdt hver krone.

Jeg anbefaler henne til alle kvinner jeg kjenner og jeg håper hun fortsetter i yrket i mange år fremover.