Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Trygg og vennlig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Veldig hyggelig og vennlig. Lytter og gir gode råd. Bryr seg om pasienten. Man føler seg godt ivaretatt.

Dyktig og omsorgsfull gynekolog

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Nahid og personalet forøvrig. Alltid tilgjengelig, dyktig, omsorgsfull, lett å kommunisere med, en lege som ‘ser deg’ og hjelper der hun kan hjelpe. Jeg kan anbefale Nahid og klinikken på det sterkeste.

Dyktig, dedikert og human- sterkt anbefalt

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid Heydarpanah er en fantastisk behagelig person og en kunnskapsrik og dyktig gynekolog. Etter fem års erfaring kan jeg også lett legge at hun er til; ærlig, interessert, lyttende, informativ, effektiv og omsorgsfull varm. Jeg har aldri før opplevd så trygg og behagelig behandling hos gynekolog, og er takknemlig for at jeg har funnet fram til Nahid. Det er lett å få time raskt og alltid en hyggelig person på telefon. Nahid selv er personlig dedikert og følger også opp via sin telefon.

Lokalet er lett tilgjengelig plassert på Høvik, og det tar heller ikke lang tid å reise dit fra Oslo. Lokalet er i seg behagelig fra du kommer inn døren, med oppdatert informasjon om behandlinger på skjerm, rolig og balansert interiør. Til man kommer inn på det romslige kontoret/ behandlingsrommet med behagelig atmosfære. Prisen er absolutt vel verdt behandlingen, og ellers har hun også studentrabatt, slik at det er overkommelig i en slik livsperiode også.

Til syvende og sist er det Nahid selv som bidrar til at man kjenner seg ivaretatt. Hun har lang erfaring, også med pasienter som har vært i ekstreme situasjoner, og dette kan man forstå at hun har håndtert godt slik hun framstår for oss kvinner som bare synes at det er ubehagelig å gå til gynekolog. Jeg har ingen problemer med å besøke Nahid minst en gang i året for å ta vare på mitt, har ingenting å utsette på henne, og anbefaler henne stadig på sterkeste til alle kvinner.

Sympatisk og dyktig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr.Nahid er en utrolig behagelig og dyktig gynekolog. Hun har bred erfaring og masse kunnskap og ikke minst behjelpelig når der kommer til IVF. Hun er direkte og ærlig noe jeg satte virkelig pris på.

Lyttende og effektiv

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Imøtekommende, lyttende, effektiv gynekolog med mye kunnskap og erfaring. Etter å ha gått med smerter og ubehag i underlivet i nærmere to år, var det fint å komme til en lege som tok meg på alvor, og raskt tok tak i problemene. Jeg kan anbefale Nahid på det varmeste til andre.