Invivo Medisinske Senter AS

Hamangskogen 60 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Invivo Medisinske Senter AS

Hun ser meg som pasient

Lege: Janne Strand Hermansen Skrevet

Veldig flink og behagelig lege. Har behandlet meg for influensa og lungebetennelse nå ihøst. La opp et løp for min behandling og forklarte det for meg.

Særdeles dårlig og uprofesjonell lege

Lege: Janne Strand Hermansen Skrevet

Etter å hatt ett par timer hos henne i forbindelse med barna, opplever jeg henne som lite dyktig i legefaget. Hun unnlater å sende henvisninger når dette er avtalt (selv etter flere purringer), kommer for sent til avtaler, lite mottagelig for innspill fra meg som mor og hun har også rekvirert astmaprøve der det egentlig skulle uredes for mage/tarm problematikk. Selv ikke fjerning av en enkel vorte greide hun å utføre (brukte et maskin med tom frysepatron og dyttet spissen, som ikke skal være i kontakt med huden, inn i sønnens vorte så det begynte å blø). Lite imponert for å si det mildt.

Empatisk, resultatorientert og kunnskapsrik

Lege: Anders Grøndahl Skrevet

Svært empatisk, hyggelig og kunnskapsrik lege. Alltid behjelpelig, tar seg god tid og husker tidligere sykdomshistorie. Kan anbefales på det varmeste.

Veldig ryddig

Lege: Milda Øhlckers Skrevet

Milla har gjennom mange år vist at hun er konsistent og ryddig, holder oversikt over medisinbruk, og formidler til spesialister ved behov. Hun følger opp at medisinering gir rett effekt.

Helt fantastisk fastlege

Lege: Celine Riis Bogsrud Skrevet

Jeg føler meg svært heldig å få ha Dr. Bogsrud som fastlege her i Bærum. Med mange år med dårlig erfaring var henne en enorm lettelse på skuldrene mine. Tar seg god tid til sine pasienter, genuint bryr seg og viser også interesse for deg som individ. Fantastisk person og lege! Kunnskapsrik og erfaren, anbefales på det sterkeste.