Celine Riis Bogsrud

Autorisasjon (2013)

Celine Riis Bogsrud er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Celine Riis Bogsrud

Populær og kunnskapsrik spesialist

Da Mr. Bogsrud sluttet 'arvet' jeg Celine og det var ingen dårligere fastlege , alltid hyggelig og flink expert i allmennmedisin ) )

Sterkeste anbefales!

Jeg kan ærlig si at Celine Riis Bogsrud er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Hun er utrolig flink til sitt fagområde, og hun forklarer alltid alt tydelig og tålmodig. Hun er veldig omsorgsfull og medfølende, og hun lytter alltid til mine bekymringer og respekterer mine preferanser. Hun gjør ikke bare jobben sin, men hun gjør også en forskjell i livet mitt. Jeg anbefaler fastlege Celine Riis på det sterkeste til alle som leter etter en fastlege av høy kvalitet.

En meget dyktig lege!

Celine er en god lege som hører og er interessert i hva jeg har å fortelle om min situasjon. Hun følger opp, tar tak i det som kommer opp når det gjelder min helsesituasjon. Faglig dyktig, imøtekommende, alltid blid og god ivaretakelse. Anbefales på det sterkeste.

Resultatorientert lege

En fastlege jeg stoler 100% på. Kunnskapsrik, søkende og lyttende. Hun ser mulighetene og tar konkrete beslutninger. Anbefales!

Helt fantastisk fastlege

Jeg føler meg svært heldig å få ha Dr. Bogsrud som fastlege her i Bærum. Med mange år med dårlig erfaring var henne en enorm lettelse på skuldrene mine. Tar seg god tid til sine pasienter, genuint bryr seg og viser også interesse for deg som individ. Fantastisk person og lege! Kunnskapsrik og erfaren, anbefales på det sterkeste.