Maxis legesenter as

Vesterveien 44 4839 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Maxis legesenter as

Tok ikke søvnvansker på alvor

Lege: Håvard Orlien Skrevet

Forklarte problematikk med 2-3 timers søvn og problematikk med kvinnehelse. Fikk ingen forståelse. Måtte bytte lege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Jelena Vucinic Stanojevic Skrevet

Jelena har hjulpet meg mer enn jeg trodde var mulig fra helsepersonell hvor jeg dessverre har en del negative opplevelser. Tusen takk.

Helt super

Lege: Stian Paasche Nordstrand Skrevet

Ikke min fastlege, men har vært hos han et par ganger. Tar seg tid, er grundig og viser stor forståelse. Helt perfekt!

Veldig kunnskapsrik, men...

Lege: Jelena Vucinic Stanojevic Skrevet

Jelena er god i det hun gjør og finner for det meste ut av hva som feiler. Samtidig er hun ikke den beste på å vise sympati for overvekt. Føler ofte at problemene jeg sliter med alltid blir skyldt på overvekt, da hun gjerne sier at problemene kommer til å gå vekk om man mister noen kilo. Dette gir meg en følelse av at jeg ikke blir tatt seriøs når det gjelder problemene mine. Dette er noe som kunne blitt bedre.

Kunnskapsrik og varm

Lege: Helene Brown Samuelsen Skrevet

Jeg har hatt mye forskjellige erfaringer med tidligere fastleger. Helene er ei jente som kun utstråler varme og kunnskap. Hun er en trygg person å prate med, og man føler ikke at man hele tiden har dårlig tid - som man har hatt med de andre. Utrolig hjelpsom da jeg kom i en ubehagelig livssituasjon, og var veldig god å prate med. Har ingenting negativt å si om Helene.