Bergen Spesialistsenter

Telefonnummer55 90 00 7055 90 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter

Travel og lite engasjert

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Jeg har brukt Yngvild i flere år, men har aldri vært fornøyd med oppfølgningen hennes. Hun lar meg ikke få snakke ferdig, virker uinteressert i det jeg ønsker å formidle, og vil heller ikke ta de prøvene jeg ber om. Hun blir fort irritert dersom man har spørsmål. For meg kan det virke som at hun har for mange pasienter, og at hun ønsker å bruke minst mulig tid på hver enkelt.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Virket uinteressert i det jeg selv fortalte av plager. Lite informasjon om behandling, følte meg utrygg da jeg gikk derfra.

Dårlig kundebehandling og kommunikasjon.

Lege: Maria Therese Barøy Ræder Skrevet

Hun har sikkert mye kunnskap og er flink på det faglige, men kommunikasjonsmessig har hun mye å jobbe med. Jeg kom inn som en ung jente som var veldig lei meg for situasjonen jeg er i. Jeg opplevde på mange måter at hun ikke brydde seg eller tok hensyn til at problemer man går til hos hun er noe som påvirker mennesker på det høyeste, og som trengs å formidles på en omsorgsfull og forståelig måte med empati. Jeg opplevde at hun ikke hadde tid til å svare på spørsmål, og at de man stilte ble besvart på en støtende måte som ikke passer seg i dette yrket. Jeg kom gråtende ut fra kontoret hennes. Ikke bare på grunn av det medisinske, men også masse på grunn av måten det blir fortalt og formidlet på.

Profesjonell og hyggelig

Lege: Maria Therese Barøy Ræder Skrevet

Maria gjennomfører kontroller raskt og enkelt, uten at det er ubehagelig. Mye flinkere til å ta celleprøve enn enkelte andre er, så nå slipper jeg å være redd for det lengre. Hun er rett på, men på en god måte. Man føler at timen ble brukt godt, og at man blir godt ivaretatt. Positivt at hun forventer at begge parter kommer til timer som gjelder fertilitet og det å prøve.

Dyktig

Lege: Maria Therese Barøy Ræder Skrevet

Grei, ryddig og beroligende. Kan anbefale henne på det sterkeste. Hun tok seg god tid og forklarte godt underveis