Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Kald.

Lege: Yngvild Skåtun Hannestad Skrevet

Som fleire skriver her; kald og lite varm dame mtp yrket hennar det ho møter mange kvinner i ein sårbar situasjon.
Har født 2 gonger og vert borti fleire gynekologer og dette var ein ubehagelig opplevelse. Håper du leser dette og tar det til deg mtp dei andre pasientene dine i framtida.

Empatisk og tar seg god tid

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Dr. Ræder er en gynekolog jeg vil anbefale på det varmeste. Jeg har vært hos henne flere ganger. Hun tar seg god tid, og jeg føler meg trygg og svært godt ivaretatt.

Utrolig dyktig gynekolog!

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Hun er utrolig dyktig og kan det hun driver med! Hun er skikkelig empatisk og prøver å komme til gode løsninger! Hun hører på alt jeg har og si forstår mine problemer. Veldig flink til å veilede og støtte, men også flink til å prate for å gjøre mindre nervøs etc. en skikkelig rå dame!

Trygg, kunnskapsrik, vennlig og effektiv.

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Er trygg og kunnskapsrik. Kan anbefales på det varmeste. Følte meg sett og hørt og fikk god informasjon.

Trygg og forstått

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

For en utrolig dyktig gynekolog. Sitter igjen med en god opplevelse hvor hun lyttet, forsto og tok meg på høyeste alvor. Forklarte underveis, betrygget meg på spørsmålene mine, ingenting gjorde vondt. Pleier vanligvis ikke å skrive anmeldelser, men her er et unntak. Du er i gode og trygge hender hos Maria!