Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Bryggen 13 5003 Bergen

Siste vurderinger av Bergen Spesialistsenter, avdeling gynekologi

Anbefales på det sterkeste

Lege: Maria Barøy Ræder Skrevet

Maria er utrolig dyktig i det hun gjør og flink til å informere underveis. Jeg fikk tatt en undersøkelse hvor hun viste og forklarte det hun så. Kjente ingenting da hun tok celleprøve. Fikk fjernet en spiral og satt i ny, dette gikk smertefritt og effektivt. Hun er flink til å snakke underveis som er en fin distraksjon. Jeg er utrolig fornøyd og kommer til å fortsette å gå til henne.

Useriøs og lite interessert

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Hvis du vil bli tatt seriøst for plagene dine, ville jeg heller dratt til en annen spesialist. Ingeborg er lite interessert og snakket bort og ned på plagene mine. Jeg er ung og har hatt plager som hemmer mitt daglige liv lenge og hadde sett fram til å kanskje få svar på noe. Jeg har aldri blitt tatt så lite seriøst hos noen og kommer ikke tilbake hit. Veldig trist at noen som henne jobber i helsesektoren med folk som trenger hjelp og svar.

Grundig og behagelig.

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Jeg har vært til undersøkelse som ble utført grundig og meget profesjonelt.
God informasjon ,veiledning og oppfølging i etterkant.
Kan trygt anbefales !

Behagelig og profesjonell

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Følte meg godt ivaretatt, trygg og lyttet til. Svært profesjonell og behagelig. God oppfølging ....rask henvisning videre for operativ behandling. Kan trygt anbefales.

Faglig dyktig men uprofesjonell

Lege: Ingeborg Bøe Engelsen Skrevet

Veldig dreven på selve undersøkelsen. Men jeg hadde ingen fin opplevelse der inne. Dette var min første gynekologiske undersøkelse og jeg møtte null informasjon om hvordan undersøkelsen skulle foregå. Hele timen tok 5 minutter og jeg hadde flere spørsmål jeg hadde lyst til å stille, men pga atmosfæren der inne fikk jeg ikke anledning til å spørre om noe. Trodde det var basic kunnskap på legestudiet å skape tillit til pasienten. Men men. Hun omtalte min livsstil som en «streng moral». Noe som definitivt ikke er en profesjonell måte å snakke på. Fremmet mye av sine egne meninger uten å høre på pasienten. Kommer ikke tilbake hit.