Nesset Kommune Legetjenesten

Kommunehuset 6460 Eidsvåg i Romsdal

Siste vurderinger av Nesset Kommune Legetjenesten

Profesjonell

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Meget imøtekommende, rett fram og profesjonell lege. Blir tatt på alvor, sett og hørt. Forklarende og undersøkende i dialog. Rask til å sende henvisning ved behov. Gir relevante opplysninger i fht sykdom og behandling.

En lege som ikke bryr seg om pasienten

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Dr. Kvernberg er mer opptatt av å skrive på datamaskinen enn å se på og lytte til pasienten.
Har opplevd flere ganger og nesten blitt gjort narr av. Hun er opptatt av å være veldig profesjonell og lese opp latinske navn, noe som i tillegg til datamaskinskrivingen gjør att du ikke får det tillitsforholdet som jeg syns er viktig når man er til legen.
Opplever ofte å vente over 45 min på å komme inn til henne uansett om jeg har bestilt time nettopp eller for lenge siden.

Ikke bra nok

Lege: Kjersti Hestad Kvernberg Skrevet

Mangler mye av det jeg mener en fastlege bør ha, både personlige egenskaper og faglig kompetanse. Tar ikke til seg pasientens bekymringer, og veldig vanskelig å få henvisning videre. Vanskelig å ha egne meninger og tanker, og hun skal bestemme det meste.

Meget flink lege.

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Vi er 3 familier i slekten som har/har hatt legen som fastlege. Alle har positive er faringer på godt og vondt.

Solid, pålitelig, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Vil slutte meg til "I særklasse dyktig lege"
Liepelt er en fantastisk lege som er meget kunnskapsrik og erfaren.
Han gir en trygghet og en følelse av å bli tatt vare på. Han er også humørfylt og gir derfor en positiv psykisk effekt for den som har kroniske plager. Følger veldig godt opp hvis det har blitt tatt prøver og ringer så snart disse foreligger. Han tar seg tid til å forklare nøye, samt svare på spørsmål.
Man kan også diskutere alternative behandlingsmetoder og er åpen og støtter opp om slikt uten å være fordømmende eller avvisende.
Han er veldig stabil og er for det meste på kontoret.
Dessverre kan det ofte være veldig lang ventetid på å få time, men det viser jo at han er en ettertraktet lege.
Setter umåtelig stor pris på å ha ham som lege, og håper vi får beholde ham hos oss i all framtid.