Nesset Legekontor

Eidsvågvegen 30 6460 Eidsvåg i Romsdal

Siste vurderinger av behandlere ved Nesset Legekontor

Trygg fastlege

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Fastlege å stole på.Føler at fastlegen hører/forstår deg.Pliktoppfyllende og punktlig.Føler at fastlegen har tid

Meget flink lege.

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Vi er 3 familier i slekten som har/har hatt legen som fastlege. Alle har positive er faringer på godt og vondt.

Solid, pålitelig, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Vil slutte meg til "I særklasse dyktig lege"
Liepelt er en fantastisk lege som er meget kunnskapsrik og erfaren.
Han gir en trygghet og en følelse av å bli tatt vare på. Han er også humørfylt og gir derfor en positiv psykisk effekt for den som har kroniske plager. Følger veldig godt opp hvis det har blitt tatt prøver og ringer så snart disse foreligger. Han tar seg tid til å forklare nøye, samt svare på spørsmål.
Man kan også diskutere alternative behandlingsmetoder og er åpen og støtter opp om slikt uten å være fordømmende eller avvisende.
Han er veldig stabil og er for det meste på kontoret.
Dessverre kan det ofte være veldig lang ventetid på å få time, men det viser jo at han er en ettertraktet lege.
Setter umåtelig stor pris på å ha ham som lege, og håper vi får beholde ham hos oss i all framtid.

I særklasse dyktig lege

Lege: Andre Liepelt Skrevet

En utrolig god lege; svært kunnskapsrik, svært erfaren, rask og effektiv. Har nese for når noe er alvorlig og henviser raskt når det er alvorlig. Svarer alltid i løpet av dagen (døgnet), følger godt opp pasienten, ringer opp prøvesvar og informerer og forklarer grundig. Lytter og tar seg tid når det er nødvendig. Stabil lege som er mye tilstede på kontoret og nås lett.
Er svært glad for å ha ham som lege når jeg ble syk.

Kommer ikke til å bytte!

Lege: Andre Liepelt Skrevet

Bor i annen kommune, men bytter ikke lege fordi!
Vi er kjempefornøyd. En lege som virkelig bryr seg!