Dr Randersgate Legesenter

Dr. Randers gate 4 1830 Askim

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Randersgate Legesenter

Imøtekommende, blid og konstruktiv

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Byttet til denne legen i Mai. Har vært der 3 ganger. Han har tatt seg god tid og lyttet til det jeg har forklart. Jeg har en litt kompleks helse situasjon. Føler jeg blir tatt seriøst. Resepter har kommet raskt. Har henvist meg videre ved behov. Kjenner så langt ikke igjen den negative kritikken som legen får her på legesiden.

Fantastisk lege

Lege: Ivan Vlaovic Skrevet

Jeg har vært pasient hos Ivan fra starten av og han er en fremragende lege. Han har tid, omsorg og kunnskap. Han er ikke redd for å søke hjelp ved behov og henviser videre der det er et behov. Han tar pasientene på alvor og er eksepsjonell med barn og unge.

Språk og vansker med koder og datasystem gjorde det kronglete i starten og han viste tydelig frustrasjon over det. Enkelte oppfattet det som irritasjon over pasientene, men det kan jeg ikke si jeg har opplevd noen gang- snarere tvert imot. Anbefales på det sterkeste.

Føler seg vel i legetimen

Lege: Per Øyvind Bø Grønningsæter Skrevet

superlege,lytter og tar seg tid . Henviser vidre ved tvil.Ikke lang ventetid og Får time på dagen om nødvendig. Alltid blid og imøtekommende. Tar deg på alvor og rydder opp når det trengs. Hyggelige kontorpersonale og dyktige.

utrygg, overfladisk, følte meg ikke velkommen

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

En kald og avvisende lege som ikke viste interesse for empai eller det å lytte til pasienten. Han avviste meg lett og elegant. Skaden var reell og smertefull, men ikke i følge legen. Har han lært at smerte kan være individuell?

Styr unna

Lege: Ole Kristen Karlsrud Skrevet

Arrogant lege som gir deg følelsen av at du er mer til bry med dine problemer. Alltid dårlig tid og glemmer fort. Sender deg heller videre i systemet enn å undersøke selv. Ingen lege jeg skal tilbake til.