Rømskog Legekontor

Engehaget 1 1950 Rømskog

Siste vurderinger av behandlere ved Rømskog Legekontor

Trygg åpen omsårfull

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Snill, morsom, forståesfull, alt i alt en beste fastlegen jeg har hatt han er åpen om alt og ærlig:)

Godt inntrykk med en gang, men det var det.

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Dette er den legen jeg har hatt som ikke bryr seg. Jeg er i en krise nå da min kone er svert syk og han gir ikke en lyd fra seg. Dette er en ting legen burde ta alvorlig men nei. Hører ikke noe fra ham etter flere tlf. så nå er det nok. Bytter ved første anledning

Lyttende og Tillitsfull 🙏

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Har hatt en annen fastlege i 6 år på Bjørkelangen Legesenter, men den legen har jeg med tiden gitt mange sjanser for at jeg skal kunne opprettholde tolmodighet og tillit.
Det gikk ikke mere for min del, da jeg har prøvd å opprettholde kommunikasjonen mellom oss hele veien, også har jeg ikke kommet videre med det egentlig på 6 år.

Da også tilliten til min gamle fastlege forsvant etter en hendelse i September 2020,så valgte jeg og skifte fastlege.
Jeg lyttet til andre pasienters erfaringer med Stein Lasse Christensen, og de var veldig tilfredsstillende for mine krav og ønsker.

Etter første konsultasjon i midten av Oktober 2020, hos Stein Lasse, er jeg veldig optimistisk overfor veien videre. Han ga meg mer trygghet og svar en min gamle fastlege har noen gang gjort på flere år.

ANGRER IKKE NOE PÅ SKIFTE TIL STEIN LASSE CHRISTENSEN 🙂🙏 ANBEFALES🙏🙂

At alt er bra

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Det som er bra er at jeg ikke trenger og vente så lenge og at jeg får time fort. Ellers synes jeg at alt er bra.

Fornøyd!

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Jeg har hatt Stein Lasse så lenge jeg kan huske, og han er god til å lytte, kommer med løsninger, er tilstrekkelig med det meste, henviser raskt, ærlig og sier ifra om det er noe han er usikker på og undersøker det raskt. Det som kunne vært bedre er vente tiden; å få time raskt og når du kommer til legekontoret. Har ventet opp til 1,5 time og minst 30 minutter.
Når det kommer til timebestilling er det veldig opp og ned, noen dager får jeg på dagen, andre dager må jeg vente opp til 3-4 uker.

Uten om dette, er jeg veldig fornøyd med legen! :-D