Rømskog Legekontor

ELDRESENTERET 1950 Rømskog

Siste vurderinger av Rømskog Legekontor

At alt er bra

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Det som er bra er at jeg ikke trenger og vente så lenge og at jeg får time fort. Ellers synes jeg at alt er bra.

Fornøyd!

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Jeg har hatt Stein Lasse så lenge jeg kan huske, og han er god til å lytte, kommer med løsninger, er tilstrekkelig med det meste, henviser raskt, ærlig og sier ifra om det er noe han er usikker på og undersøker det raskt. Det som kunne vært bedre er vente tiden; å få time raskt og når du kommer til legekontoret. Har ventet opp til 1,5 time og minst 30 minutter.
Når det kommer til timebestilling er det veldig opp og ned, noen dager får jeg på dagen, andre dager må jeg vente opp til 3-4 uker.

Uten om dette, er jeg veldig fornøyd med legen! :-D

Tillitsfull, dyktig.

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Legen er det ikke noe i veien med. Men enkelte helsesekretærer som tar telefonen/ sitter i skranken er direkte uhøflige og veldig lite sympatiske. Tror hun hater jobben sin.

Midt på tre.

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Hadde de som satt i skranken vært mer høflig og gitt beskjeder videre hadde kanskje ting vært lettere for denne legen.
Tar seg god tid. Lytter. Men lytter mest. Sier ikke så mye. Glemmer ting.

Bra lege

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Jeg bare grunner på de som tar telefonen på B M Senter. De er korte avvisende, på julaften sier de ikke god jul engang. Ønsker deg IKKE god bedring. Bare bruk egenmeldiings dager!!! De er frekke i munn. Istedet for å hjelpe, så angriper de pasientene! Ja ja god romjul:)