Stein Lasse Christensen

ELDRESENTERET 1950 Rømskog
Stein Lasse Christensen er en av 16 fastleger i Aurskog-Høland

Siste vurderinger av Stein Lasse Christensen

Lyttende og Tillitsfull 🙏

Har hatt en annen fastlege i 6 år på Bjørkelangen Legesenter, men den legen har jeg med tiden gitt mange sjanser for at jeg skal kunne opprettholde tolmodighet og tillit.
Det gikk ikke mere for min del, da jeg har prøvd å opprettholde kommunikasjonen mellom oss hele veien, også har jeg ikke kommet videre med det egentlig på 6 år.

Da også tilliten til min gamle fastlege forsvant etter en hendelse i September 2020,så valgte jeg og skifte fastlege.
Jeg lyttet til andre pasienters erfaringer med Stein Lasse Christensen, og de var veldig tilfredsstillende for mine krav og ønsker.

Etter første konsultasjon i midten av Oktober 2020, hos Stein Lasse, er jeg veldig optimistisk overfor veien videre. Han ga meg mer trygghet og svar en min gamle fastlege har noen gang gjort på flere år.

ANGRER IKKE NOE PÅ SKIFTE TIL STEIN LASSE CHRISTENSEN 🙂🙏 ANBEFALES🙏🙂

At alt er bra

Det som er bra er at jeg ikke trenger og vente så lenge og at jeg får time fort. Ellers synes jeg at alt er bra.

Fornøyd!

Jeg har hatt Stein Lasse så lenge jeg kan huske, og han er god til å lytte, kommer med løsninger, er tilstrekkelig med det meste, henviser raskt, ærlig og sier ifra om det er noe han er usikker på og undersøker det raskt. Det som kunne vært bedre er vente tiden; å få time raskt og når du kommer til legekontoret. Har ventet opp til 1,5 time og minst 30 minutter.
Når det kommer til timebestilling er det veldig opp og ned, noen dager får jeg på dagen, andre dager må jeg vente opp til 3-4 uker.

Uten om dette, er jeg veldig fornøyd med legen! :-D

Tillitsfull, dyktig.

Legen er det ikke noe i veien med. Men enkelte helsesekretærer som tar telefonen/ sitter i skranken er direkte uhøflige og veldig lite sympatiske. Tror hun hater jobben sin.

Midt på tre.

Hadde de som satt i skranken vært mer høflig og gitt beskjeder videre hadde kanskje ting vært lettere for denne legen.
Tar seg god tid. Lytter. Men lytter mest. Sier ikke så mye. Glemmer ting.