Ski Legesenter ved Plexusklinikken

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av Ski Legesenter ved Plexusklinikken

Tidenes lege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Dr. Justyna er en lege som jeg kan anbefale til andre.Hun gjør det beste hun kan for pasientene sine.Hun er veldig dyktig i jobben sin, er grundig og tar pasientene seriøs.Dr. Justyna lytter og er interessert til pasientene sine, tar seg tid og ansvar.Jeg er kjømpefornøyd med henne for hun er stabil og gir best oppfølging.Fremragende lege på alle måtte. Gode evner til å forstå andre mennesker og har høy faglig nivå.Denne legen er av toppnivå og tilhører sjeldenheten.

En sjelden god lege!

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Er utrolig fornøyd med legen, på alle måter. Veldig god kunnskap, empati, og interessen er virkelig unik. Man blir virkelig tatt på alvor, uten å måtte føle seg som en byrde. Han tar alltid riktige avgjørelser, selv når de er vanskelige. Definitivt en av de beste legene!

Anbefales

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Jeg har vært gjennom 2 graviditeter hvorav en med alvorlig svangerskapsforgiftning og gang nr for å forebygge ny. Har vært hos han mange ganger, både i forbindelse med svangerskap og av andre ting. Jeg stoler 100% på hans avgjørelser og han tar meg alvorlig på alle måter. Sykemeldinger sitter ikke løst som hos mange andre så man føler man får hjelp til selve problemet. Ikke lang ventetid på time, eller på venterommet. Har flyttet men kjører mer en gjerne 30 min ekstra for å komme til han! Kommer aldri til å bytte lege. Flytter han kontor til Alta- ja da flyr jeg heller dit....

Mangler forståelse

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Han virker i utgangspunktet hyggelig, men han mangler evne til å sette seg inn i hvordan andre har det. Det er vanskelig å ha tillit til han siden han glemmer hva vi har snakket om, og skifter mening fra time til time.
Han virker humørsyk og lar det gå utover pasienten.

Stian er en superbra fastlege for meg

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Jeg har gått til Stian i 6 år og jeg er veldig fornøyd med han.
Han er rolig og kompetent. Ærlig og så og si aldri forsinket.
Han er fastlege for hele familien og en stor trygghet for oss.