Ski Legesenter ved Plexusklinikken

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Ski Legesenter ved Plexusklinikken

Fantastisk fastlege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Dr. Justyna er en fantastisk fastlege. Jeg er lege selv, og kan lett se at hennes pasienter har godt av henne som fastlege. Hun er fastlege for hele min familie. Vi er alle strålende fornøyd med henne. Kan ikke rose henne
Høyt nok. Hun er flink, fagligdyktig, empatisk, ryddig, ivaretagende og handlende lege. Tar seg god tid til alle. Følger godt opp og tar ting seriøst. Bare godt å si om denne legen. Kommer aldri til å bytte fastlege. Top karakter til Dr. Justyna.

Toppklasse lege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Dr. Malachowska er et eksempel på det legeyrke dreier seg om: kunnskapsrik, konkret, omsorgsfull. God oppfølging, tydelige tilbakemeldinger. Hele familien er veldig fornøyd med Justyna.

Veldig fornøyd med kunnskap og omsorg

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Hun brukte alltid mye tid på meg, selv på en travel dag. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.
Måtte bytte til en annen fastlege pga flytting :-(

veldig kunnskapsrik og dyktig

Lege: Stian Arnesen Skrevet

han er behagelig og svært innkluderende,meget fornøyd med konsultasjoner tar seg god tid.
jeg mener han er det man forventer og ønsker av fastlegen.holder seg til fakta,rolif og behagelig å forholde seg til.stoler 100 prosent på han som lege.

Som fastlege

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Har lite empati, virker ikke helt oppdatert. Dårlig oppfølging. Er kanskje bedre når det gjelder skader?
Lite ventetid.

Dette er en Pluss-tjeneste.