Ski Legesenter

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Ski Legesenter

Toppklasse lege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Dr. Malachowska er et eksempel på det legeyrke dreier seg om: kunnskapsrik, konkret, omsorgsfull. God oppfølging, tydelige tilbakemeldinger. Hele familien er veldig fornøyd med Justyna.

Veldig fornøyd med kunnskap og omsorg

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Hun brukte alltid mye tid på meg, selv på en travel dag. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt.
Måtte bytte til en annen fastlege pga flytting :-(

Som fastlege

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Har lite empati, virker ikke helt oppdatert. Dårlig oppfølging. Er kanskje bedre når det gjelder skader?
Lite ventetid.

Empatisk og dyktig

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Jeg har hatt Justyna som fastlege i mange år. En så tilgjengelig, kunnskapsbasert og medmenneskelig spesialist skal du lete lenge etter. Fra det jeg har observert, er det bare fornøyde pasienter som kommer ut fra kontoret hennes. Anbefales på det sterkeste.

En sjelden god lege!

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Anbefaler denne legen på det sterkeste! Han har vært families fastlege i 7 år, og vi kunne ikke vært mer heldig med lege! Arnesen er svært kompetent, imøtekommende og dyktig! Samtidig er han en av de få leger som virkelig genuint bryr seg! Han tar jobben sin på alvor, kommer med gode råd og ulike forslag. Plexusklinikken har fine lokaler, samt blide og hyggelige sykepleiere. Selv har jeg vært hyppig hos legen på grunn av post traumatisk stress lidelse. Han har alltid satt av god tid, samarbeidet med andre instanser, og tatt gode, riktige avgjørelser når det har vært krevende og vanskelig. Han er så og si aldri forsinket, og det er lett å få time. Han henviser videre når det er nødvendig, og setter opp oppfølgingstimer på eget initiativ. Er man så heldig å komme på listen til denne fastlegen trenger man aldri å bytte lege igjen!