Ski Legesenter

Idrettsveien 16A 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved Ski Legesenter

Variabel

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Arnesen er en lege en føler seg trygg hos. Han henviser videre til spesialist hvis han føler det er behov for det, og det gjør han ofte. Han gjør derimot sjelden egen undersøkelse og er litt vel "rask" av seg. Har en kronisk lidelse i skjelettet, og han har ennå etter 3 år ikke selv sett på det, men alltid henvist videre når plagene har vært på det værste. Det kan være positivt, men hvis han hadde undersøkt selv hadde nok mye ventetid /med mye smerter) på å komme inn til spesialist vært unngått, da det ofte dreier seg om akutte situasjoner som enkelt kan behandles også av fastlegen. Ellers kunne han vært mer interessert i å finne løsninger enn kun å skrive ut smertestillende, alt som er funnet ut av relevante behandlinger i mitt tilfelle har jeg selv måtte lest og lett meg fram til før jeg har lagt det fram til han. Ellers er Plexusklinikken god på service, det tar aldri lang tid å få svar på telefonen, og de har en utmerket SMS tjeneste der en kan bestille og avbestille timer og resepter. En får også time ganske kjapt.

Dyktig og lyttende lege

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Valgt Justyna etter anbefalinger av kolleger for 6 år siden. Flyttet fra Ski området for flere år siden, men har henne fortsatt. Jeg har samensatte helseproblemer og bruker helsetjenester ganske ofte. Veldig fornøyd med Justynas job. Hun er grundig i sine undersøkelser og professionel. Dessverre er hun ikke tilgjengelig i flere måneder, og nåværende vikar er veldig usikker i sin job. Kan bytte fastlege grunnet det, men ønsker ikke å miste Justyna som fastlege.

Flott og sympatisk fyr!

Lege: Stian Arnesen Skrevet

Den eneste legen jeg har hatt som faktisk kan fremprodusere et genuint smil! Han fremstår som grundig, seriøs, sympatisk og tålmodig. Er det noe som haster så har han alltid tid på et vis. Skulle dog ønske at han hadde litt mer kompetanse på slankeoperasjoner, men nå er vi på flisespikkernivå.

Fantastisk lege som anbefales på det varmeste! Ville ikke byttet om jeg så fikk betalt for det!

Hun tar deg på alvor.

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

Hun er en grundig lege som sender deg videre i systemet når hun mener det er behov for det. Hun gjør det beste hun kan for pasienter. Nå er det også mulighet til å få tatt de blodprøvene som trengs på dette kontoret.

Den beste av de beste

Lege: Justyna Malachowska Skrevet

En lyttende lege som sender deg videre når hun føler dert er det beste. Har hatt henne i ihvertfall 7 år og føler meg godt ivaretatt.