Strømmen Torg Legekontor

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Strømmen Torg Legekontor

En overlegen person

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Første konsultasjon var ikke bra i det hele tatt.
Han var stressa og var uintressert i å høre hva som feiler meg og hvorfor var jeg syk. Han lyttet ikke da jeg fortalte han om hvordan jeg hadde det. Han brydde seg ikke. Han konkluderte med en gang at jeg hadde influensa selv om jeg var så tydelig å si ifra at jeg har problemet i muskulaturen og at noen ganger det eneste som hjelper meg er å gå til alternativ behandling og å få sykemelding så kroppen kan hvile seg og muskulaturen får behandling ordentlig så det blir ikke vonde og stive, men nei da han sa jeg gir ikke sykemelding for vondt i muskulatur. Er det mulig tenkte jeg når min forrige lege som har blitt pensjonist er fortåelsesfull men han batong- ly har ikke peiling i det hele tatt hvordan man har det når man har vondt i muskulaturen(når brystet er numment og veldig hovent og ømme, nakken kan jeg ikke snu men følg av hele kroppen, høyre armen er nummen, og hodet kjennes som at det sprenger, klarer ikke å puste ordentlig) Det er det han sier influensa uff på meg. Mangler evne til å lytte ordentlig til pasienten sin.

Ingen forståelsefull fra hans sin side. En overlegen person at han vet alt og du som pasient kan ikke si noe om hvordan du har det eller hva du synes om hvorfor du er syk.

Det blir rask bytting av lege etter første konsultasjon for denne type legen som er overlegen person er ikke noe bra i det hele tatt.

Hun helsesekretæren er kjempeflink til å lytte da jeg ringte. Fikk akuttime med en gang og var veldig vennlig og behjelpelig. Hun vet hvordan man behandler pasienter og hun er hyggelig.

Han og hun er veldig flinke

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Jeg har hatt Dr. Ly som fastlege i tre år nå.
I disse tre årene har jeg besøkt ham fire ganger.

Som lege representerer han alt jeg ønsker og vil ha av en fastlege. Det er lett å bestille tid - noe som sjelden tar lang tid, og assistenten er særdeles hyggelig og flink. Til tross for at jeg er der sjelden i forhold til andre, husker hun meg og hilser og smiler. Det er god service, det.

Han finner ut av hva som feiler meg og får det fikset. Kan ikke be om særlig mer enn det.

Dette er en god lege, og han har en veldig flink og hyggelig ung dame som ønsker deg velkommen.

Bra fyr , og flink assistent

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Han er flink til å sette seg inn i saken , og har alltid funnet tid ved raske behov , god beliggenhet.
Jeg har brukt han i 8-9 år nå.
En dag pr uke er det stengt , aner ikke hvorfor , men slik er det.

Assistenten hans er meget blid å hyggelig, å svært dyktig.

Flott

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

Han er grei å forstå han forklarer slik at vi uten lengre utdannelse kan forstå, menneskelig, har tid til pasienten, jeg har brukt han noen år han har på den tiden hvert forsinket kun 1 gang meg 15 min (assistenten var sykmeldt)

Veldig hyggelig og flink

Lege: Ba-Tong Ly Skrevet

En varm og hyggelig lege. Lett å snakke med og jeg fikk akkurat den hjelpen jeg trengte.
Legen snakker helt forståelig norsk og ventetiden for å få time er kort.
Sekretæren er også kjempe hyggelig.