Nannestad Legesenter AS

Teiealleen 7 2030 Nannestad

Siste vurderinger av behandlere ved Nannestad Legesenter AS

Fantastisk fastlege

Lege: Hibba Chughtai Khan Skrevet

Dette er en lege som virkelig passer meg. Aldri kommet inn til tiden, men det viser bare at pasientene får den tiden de trenger. Det tar jeg med godt humør. En gang jeg var der, var hun litt i tvil om hvilken diagnose hun skulle stille, men da konsulterte hun en mer erfaren kollega, og sammen kom de frem til det som var korrekt. Det er voksent gjort, å ikke være skråsikker på egen fortreffelighet. Et par ganger har jeg bare trengt resept uten å trenge konsultasjon. Fikk resepten samme dag begge ganger. Utmerket service.

Kunnskapsrik og behagelig

Lege: Hege Kristin Netmangen Larssen Skrevet

En flink fastlege. God til å lytte, spørre,og om nødvendig henvise videre. Tar seg nødvendig tid til deg og stresser ikke

Anbefales ikke

Lege: Thusanth Sivapathasundaram Skrevet

Anbefales absolutt ikke, tar ikke psykisk helse eller revmatiske sykdommer på alvor, sier at man kan bare gå seg en tur og da er man frisk. Visst du er ufør og ikke har sertifikatet så ikke gå til han da han mener at så lenge du er ufør har du ingenting på veiene å gjøre. Etter den dagen der så byttet jeg lege tvert! Aldri mer Thusanth!

Trygg, god på å forklare, god lytter

Lege: Bilawel Hanif Skrevet

For en fantastisk lege! Han er ekstremt god på å forklare deg hvordan ting henger sammen og hva som skal skje under en behandling. Han er også en veldig dygtid lytter, og er sterk kunnskapsmessig.

Beste legen

Lege: Thusanth Sivapathasundaram Skrevet

Mine møter med Thusanth har bare vært positive. Dette er en lege med humor, åpent sinn og ikke minst medmenneskelighet. Han er ingen "klokke lege" som slavisk følger de 20 minuttene som er satt av. Han lytter til deg og føler virkelig at han gjør sitt beste for pasientene sine. Lett å snakke med, ingenting er "tabu" hos denne legen. Snakker åpent og er lyttende. Følger godt opp pasienter og sjekker pasientsky jevnlig. Kunne ikke vært mer fornøyd!