Norabakken Lege og Kiropraktorklinikk

Pilestredet 75D 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Norabakken Lege og Kiropraktorklinikk

Faglig sterk og varm fastlege

Lege: Cecilie Meyer Kværnø Skrevet

Får alltid god oppfølging, henvisning om det trengs, blir lyttet til og tatt på alvor. Hun er oppdatert faglig og tar seg tid.

Hun er faglig dyktig, varm og støttende. Beste fastlegen jeg har hatt.

Trygg og kompetent fastlege, flik med små barn!

Lege: Stig Rune Wesenberg Johannessen Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Stig W. Johannessen to ganger med vår 4åring og inne hos hjelpepleierne for blodprøve begge gangene.

Kan starte med at Dr. Johannessen ikke er min fastlege, men min kones, og derfor får våre barn automatisk han som fastlege.

Til tross for en åpenbar høy arbeidsbelastning, tok Dr. Johannessen seg tid til å lytte til erfaring og spørsmål. Dette er spesielt viktig når det gjelder helseomsorgen for vår 4åring. Han har en naturlig evne til å skape en rolig og morsom atmosfære som gjorde det lettere for 4åringen.

Må også berømme damene som skulle ta blodprøve, selv om det tydeligvis var en «generasjonskonflikt» mellom de ansatte innad, så var begge veldig flinke med oss som pasienter. Etter ett mislykket forsøk med blodprøvetaking på Fürst hadde 4åringen fått skrekken. Ønsker derfor å berømme spesielt hun unge for omsorgen og ekstra innsatsen hennes for å få gjennomført blodprøvetakingen 10/10!

Konklusjon:
Dr. Johannessen kan være litt overarbeidet (etter mitt syn). Selv om dette ikke har påvirket kvaliteten eller omsorgen vi har mottatt, kan det være bekymringsfullt når det gjelder hans eget velvære som kan gå utover totalen, men det gjorde det ikke nå, så full pott :)

Fantastisk lege

Lege: Maria Hollund Mehlum Skrevet

Jeg er en vanskelig pasient med komplisert problematikk med alt fra psykiske lidelser til diabetes og kreft. ALT ble tatt på alvor. Jeg gikk hos henne da hun var vikar for min fastlege. Fikk nå vite min fastlege slutter, så har satt meg på venteliste hos Maria. Hun er en lege som brenner for jobben og pasientene sine.

Lege som tar deg på alvor!

Lege: Maria Hollund Mehlum Skrevet

Maria er en lege som tar deg på alvor, og utreder grundig. Lytter og kommer råd. En lege som sier det som det er, enn å gå rundt grøten. Hadde Maria som vikarlege da min fastlege var i permisjon.

Maria er faglig dyktig, og tar det somatiske som det psykiske alvorlig.

Maria er en lege der det er lett å komme til når man har problemer og ingenting er flaut.

Fantastisk oppfølging

Lege: Maria Hollund Mehlum Skrevet

Har hatt Maria som vikarlege for min fastlege det siste året. Maria har gitt meg fantastisk god oppfølging, forståelse og god veiledning. Hun har tatt meg på alvor og sett hele meg. Tar psykisk helse på alvor og gir god veiledning slik at man føler seg trygg. Anbefales!