Stig Rune Wesenberg Johannessen

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

1993

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Stig Rune Wesenberg Johannessen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Rune Wesenberg Johannessen

Elendig lege, eier legesenter som er kun business.

Jeg var pasient hos denne legen i fem år. Han var grei så lenge jeg ikke var syk. Etter at jeg ble kronisk syk, var han uempatisk, og klarte ikke skaffe seg kunnskap om et komplisert sykdomsbildet. Han var så arrogant og hørte ikke på spesialistene som utredet meg. Han tok ikke på alvor mine symptomene, brukte minimalt med tid og han henviste ikke videre.Og ikke snakk om å få en sykemelding av han. En gang sa at han ikke likte å sykemelde folk på grunn av han ble innkalt av Nav til møte. Jeg måtte jobbe syk lenge og helt til jeg ble alvorlig syk. Dersom du er kronisk syk og trenger oppfølging, er ikke denne legen riktig valg for deg.

Stig er Stig

Stig Johannessen er en likanes kar og en dyktig lege når det gjelder rask og effektiv ekspedering og utbedrelse av generelle symptomer og enkle konsultasjoner. Han er også effektiv og våken ift papirflyt og skjemavelde. Vedr. et mer komplekst sykdomsbilde, eller mer kompliserte diagnoser, så er det mest sannsynlig at Johannessen innehar kompetansen som trengs, men det er desverre minimalt med oppfølging eller tegn til innsats utover fabrikkstandaren. Hele fabrikken jobber iherdig med det alle andre fabrikker jobber med. Mest mulig strømlinjeformet for rask og lønnsom produksjon. Dette vises egentlig veldig tydelig på hvor underbemannet samt stresset sekretærene er så å si hele tiden, samt hvor umulig det er å få noen ord med Stig pr tlf, når det trengs. Så er du en frisk fisk som ønsker en Hot doktor som får ting unna samt fikser papirene i en fei når det trengs, så er Stig den rette legen for deg. Er du etterhvert en person som ønsket en fastlege du føler deg trygg på, en som engasjerer seg om du trenger videre behandling, samt gir deg sine beste råd og oppfølgning. Finn deg en annen doktor.

En super lege og super fyr!

Stig er en lett lege å prate med, etter jeg fikk Stig syntes jeg ikke at lege timer er ubehagelig lengere. Han tar meg på alvor med et glimt i øye!

Stig er den beste

Når jeg hører andres erfaringer med mangle på kunnskap hos sine leger skjønner jeg at jeg hvor heldig jeg og mine barn er som har Stig som fastlege. Han er genuint interessert i deg, sjekker alt før han kommer med diagnose og gir medisin eller sender deg videre til de nødvendige behandlinger. I tillegg har han humør og naturlig empati for sine pasienter. Barna mine gruer seg aldri til å gå til legen sin :)

Topp lege! Snerpete kontordamer!

Jeg har hatt denne legen i flere år! Stig er utrolig hyggelig og oppleves veldig sympatisk og interessert! God kunnskap og på alle måter topp! Lett og snakke med. Flyttet fra Oslo for over ett år siden og har fremdeles ikke byttet lege! Desverre er de to damene som sitter i resepsjonen noen av det mest snerpete jeg har vært borti! Synd, når det er et eller flott kontor og personal.

Beste Legen Jeg Har Hatt

Etter å ha mange fastleger jeg ikke har likt fant jeg endelig Stig. Han tok meg seriøst, hørte på meg og brydde seg. Vanskelig å bytte fastlege men har desverre flyttet fra Oslo (tok meg et år å bytte). Eneste var at det var ofte lang ventetid for å få time.

Veldig fornøyd

Har gått til Johannessen i mange år. Har alltid vært fornøyd. Han lytter, tar seg tid og tar meg på alvor. Han er alltid i godt humør og er også flink med barn. Er endel ventetid på telefonen og ikke alltid man får time på dagen selvom man ringer på minuttet de åpner telefonene. Ellers positiv til personalet.

Overfladisk

Han var fastlegen min i flere år. Han er hyggelig og blid, men jeg opplever at han helst vil gjøre minst mulig. Jeg har hatt store helseplager over lang tid, men han har ikke vært til god hjelp. Han tar raske avgjørelser som har vist seg å ikke holde mål. Han har ofte dårlig tid. Jeg har derfor byttet fastlege.

Kjempefornøyd

Kjempehappy med å ha funnet Johannessen da han er lett å kommunisere med og tar seg tid til en skikkelig konsultasjon i stedet for å snakke til PCn. Veldig fornøyd.

En fantastisk lege!

Stig er en herlig lege.
Han ser på deg, lytter, er hyggelig, tar deg på alvor, forklarer ting nøye og gir seg ikke før han vet hva som er galt.
Nå gruer jeg meg ikke til å gå til legen lenger, og føler meg heller ikke dum med "rare" plager.- Er så glad for å ha han som min fastlege.
Hun som har tatt blodprøver av meg er også kjempehyggelig.

Stig er en utrolig flink lege!

Etter at jeg har gått gjennom HELFO for å finne en ny fastlege til kjæresten min så ser jeg hvor utrolig heldig jeg er som har Stig som fastlege. Det er veldig vanskelig å finne en fastlege som kan sammenlignes med "servicen" til Stig. Han er imøtekommende, alltid blid og hører på deg når du vil fortelle det du har å si! Lett å få time og alltid blide folk som jobber med han! HURRA!

Han lytter, forstår, handler og tar grep.
Fantastisk varm og fin lege. Man trenger ikke grue seg til å gå til han.

trygg og god fastlege

Han er noen ganger vanskelig få time hos på "short notice" men er alltid seriøs og konstruktiv og tror deg når du er der. Sender deg videre om ham føler det trengs uten at man må spørre selv.
Sykepleierene er alltid hyggelige mot meg og kjappe.

Kort og godt en MEGET bra lege.

Hos dr. Johannessen får jeg alltid god hjelp og føler at jeg blir tatt på alvor.
Han er en dyktig, profesjonell, forståelsesfull og hyggelig.
Han tar seg god tid til å lytte til pasientene, faglig dyktig, genuint interessert i deg som pasient.
Etter jeg har vært hos ham føler meg friskere og i bedre humor! :)

Er så glad

Har endelig fått plass hos Dr.Johannessen etter lang ventetid. Gikk til han da han var nyutdannet og var veldig fornøyd, og det er jeg nå også. Føler at jeg blir tatt på alvor. Skal aldri bytte fastlege igjen.

beste fastlegen

Den beste fastlegen jeg har hatt. Dyktig lege som alltid tar pasienten alvorlig. Blid fyr med humor. Ser egne begrensninger, og henviser deg alltid videre hvis det er noe han er usikker på. I tillegg er legesekretærene alltid blide og hyggelige, og viser omsorg :)

Topp service og resultat

Alltid tilgjengelig og oppriktig ønske om å hjelpe.

Veldig fornøyd md fastlegen min.

Har brukt samme fastlege i 15 år, og ser ingen grunn til å bytte. Blir alltid tatt på alvor og får veldig god hjelp.

Superb legehjelp

Grundig, profesjonell, forståelsesfull og hyggelig. Her føler man seg i trygge hender. Forøvrig et fantastisk sted, estetisk pene lokaler. Lyst, moderne og hyggelig.

Fantastisk!

Jeg har gått til Stig Johannessen i 10 år og han er en fantastisk lege og et godt medmenneske! Jeg skal aldri bytte!