Stig Rune Wesenberg Johannessen

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Autorisasjon (1993)

1 person

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Stig Rune Wesenberg Johannessen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Rune Wesenberg Johannessen

Fantastisk fastlege!

Jeg har hatt flere ulike fastleger, men Stig Rune er virkelig den beste. Han tar seg alltid god tid og gir gode svar og forklaringer til alt man lurer på. En svært dyktig lege og et varmt menneske som skaper tillit, lytter og bryr seg. Anbefales!

Ikke nok hjelp

Jeg tror Stig Rune er en grei lege hvis du trenger standard hjelp, men hvis du trenger noe mer enn dette ville jeg ikke anbefale han. Byttet lege etter at jeg opplevde å ikke få hjelp til å ta tak i mine problemer.

Kunnskapsrikt og varmt menneske

Stig er en sosialt anlagt person det er lett å kommunisere med, og han er også velsignet med god humor. Hans gode humør skaper tillit og gjør legetimen til en hyggelig opplevelse. Anbefales!

Uproff

Har brukt Stig Rune Wesenberg Johannessen i noen år nå. Han var helt okei i starten. Men som flere andre nevner. Så får man følelsen av at han finner raske, enkle løsninger for å få deg ut fortest mulig. Ikke best mulig. Slet med å betale et par regninger. I neste time var han da lite behjelpelig med plager/problemer jeg nevte. Han ga meg behandling og medisin for det som var kritisk. Så fikk da beskjed om at han ikke jobber gratis og at jeg ikke fikk bestille ny time før hjelp etter regning betalt. Med andre ord truer han med å ikke hjelpe meg og mine plager dersom jeg ikke betaler. Har vi ikke krav på helsehjelp i Norge uansett ? Nettopp !

Virker uinteressert i pasienten

Blid og jovial, men er overfladisk og tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Jeg opplevde at han stort sett prøvde å fleipe bort det jeg måtte ha av bekymringer, og ville ha meg raskest mulig ut av kontoret. Ble tydelig irritert de gangene jeg hadde mer enn én ting jeg ønsket å få undersøkt.

Kan se for meg at han er en hyggelig fyr å ta en øl med, men jeg går ikke til legen for å bli underholdt. Jeg går dit for å få hjelp til å løse det jeg måtte ha av helseproblemer.

Jeg byttet fastlege etter 2 år, og er veldig fornøyd med min nåværende fastlege.