Stig Rune Wesenberg Johannessen

Norabakken Lege og kiropraktorklin. Mann, 53 år

Autorisert1993

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo
Stig Rune Wesenberg Johannessen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Rune Wesenberg Johannessen

En super lege og super fyr!

Stig er en lett lege å prate med, etter jeg fikk Stig syntes jeg ikke at lege timer er ubehagelig lengere. Han tar meg på alvor med et glimt i øye!

Stig er den beste

Når jeg hører andres erfaringer med mangle på kunnskap hos sine leger skjønner jeg at jeg hvor heldig jeg og mine barn er som har Stig som fastlege. Han er genuint interessert i deg, sjekker alt før han kommer med diagnose og gir medisin eller sender deg videre til de nødvendige behandlinger. I tillegg har han humør og naturlig empati for sine pasienter. Barna mine gruer seg aldri til å gå til legen sin :)

Topp lege! Snerpete kontordamer!

Jeg har hatt denne legen i flere år! Stig er utrolig hyggelig og oppleves veldig sympatisk og interessert! God kunnskap og på alle måter topp! Lett og snakke med. Flyttet fra Oslo for over ett år siden og har fremdeles ikke byttet lege! Desverre er de to damene som sitter i resepsjonen noen av det mest snerpete jeg har vært borti! Synd, når det er et eller flott kontor og personal.

Beste Legen Jeg Har Hatt

Etter å ha mange fastleger jeg ikke har likt fant jeg endelig Stig. Han tok meg seriøst, hørte på meg og brydde seg. Vanskelig å bytte fastlege men har desverre flyttet fra Oslo (tok meg et år å bytte). Eneste var at det var ofte lang ventetid for å få time.

Veldig fornøyd

Har gått til Johannessen i mange år. Har alltid vært fornøyd. Han lytter, tar seg tid og tar meg på alvor. Han er alltid i godt humør og er også flink med barn. Er endel ventetid på telefonen og ikke alltid man får time på dagen selvom man ringer på minuttet de åpner telefonene. Ellers positiv til personalet.