Stig Rune Wesenberg Johannessen

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

1993

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Stig Rune Wesenberg Johannessen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Rune Wesenberg Johannessen

Virker uinteressert i pasienten

Blid og jovial, men er overfladisk og tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Jeg opplevde at han stort sett prøvde å fleipe bort det jeg måtte ha av bekymringer, og ville ha meg raskest mulig ut av kontoret. Ble tydelig irritert de gangene jeg hadde mer enn én ting jeg ønsket å få undersøkt.

Kan se for meg at han er en hyggelig fyr å ta en øl med, men jeg går ikke til legen for å bli underholdt. Jeg går dit for å få hjelp til å løse det jeg måtte ha av helseproblemer.

Jeg byttet fastlege etter 2 år, og er veldig fornøyd med min nåværende fastlege.

Elendig lege, eier legesenter som er kun business.

Jeg var pasient hos denne legen i fem år. Han var grei så lenge jeg ikke var syk. Etter at jeg ble kronisk syk, var han uempatisk, og klarte ikke skaffe seg kunnskap om et komplisert sykdomsbildet. Han var så arrogant og hørte ikke på spesialistene som utredet meg. Han tok ikke på alvor mine symptomene, brukte minimalt med tid og han henviste ikke videre.Og ikke snakk om å få en sykemelding av han. En gang sa at han ikke likte å sykemelde folk på grunn av han ble innkalt av Nav til møte. Jeg måtte jobbe syk lenge og helt til jeg ble alvorlig syk. Dersom du er kronisk syk og trenger oppfølging, er ikke denne legen riktig valg for deg.

Stig er Stig

Stig Johannessen er en likanes kar og en dyktig lege når det gjelder rask og effektiv ekspedering og utbedrelse av generelle symptomer og enkle konsultasjoner. Han er også effektiv og våken ift papirflyt og skjemavelde. Vedr. et mer komplekst sykdomsbilde, eller mer kompliserte diagnoser, så er det mest sannsynlig at Johannessen innehar kompetansen som trengs, men det er desverre minimalt med oppfølging eller tegn til innsats utover fabrikkstandaren. Hele fabrikken jobber iherdig med det alle andre fabrikker jobber med. Mest mulig strømlinjeformet for rask og lønnsom produksjon. Dette vises egentlig veldig tydelig på hvor underbemannet samt stresset sekretærene er så å si hele tiden, samt hvor umulig det er å få noen ord med Stig pr tlf, når det trengs. Så er du en frisk fisk som ønsker en Hot doktor som får ting unna samt fikser papirene i en fei når det trengs, så er Stig den rette legen for deg. Er du etterhvert en person som ønsket en fastlege du føler deg trygg på, en som engasjerer seg om du trenger videre behandling, samt gir deg sine beste råd og oppfølgning. Finn deg en annen doktor.

En super lege og super fyr!

Stig er en lett lege å prate med, etter jeg fikk Stig syntes jeg ikke at lege timer er ubehagelig lengere. Han tar meg på alvor med et glimt i øye!

Stig er den beste

Når jeg hører andres erfaringer med mangle på kunnskap hos sine leger skjønner jeg at jeg hvor heldig jeg og mine barn er som har Stig som fastlege. Han er genuint interessert i deg, sjekker alt før han kommer med diagnose og gir medisin eller sender deg videre til de nødvendige behandlinger. I tillegg har han humør og naturlig empati for sine pasienter. Barna mine gruer seg aldri til å gå til legen sin :)