Stig Rune Wesenberg Johannessen

Autorisasjon (1993)

Stig Rune Wesenberg Johannessen er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stig Rune Wesenberg Johannessen

Utrolig dyktig fastlege

Dr. Johannessen er utvilsomt en av de beste fastlegene jeg har hatt gleden av å møte. Han har vært min FL i over 15 år. Han er kunnskapsrik og allsidig på mange medisinske felt.
En av de mest imponerende aspektene ved Dr. Johannessens praksis er hans omfattende kunnskap innen ulike medisinske spesialiteter. Enten det gjelder allmennmedisin, kroniske sykdommer, eller forebyggende behandling, viser han en god forståelse og oppdatert kunnskap.
I tillegg til hans faglige kompetanse, er Dr. Johannessen alltid imøtekommende og vennlig. Han tar initiativ til å følge opp etter konsultasjoner, og viser dedikasjon til å oppnå god helse.
Samlet sett er Dr. Johannessen en eksepsjonell fastlege. Hans kombinasjon av faglig dyktighet, og kommunikasjon gjør ham til en av de beste i sitt felt. Jeg kan på det sterkeste anbefale ham til alle som søker en pålitelig og kompetent fastlege.

//JR

Veldig bra

Veldig god lege jeg har hatt gjennom mange år. Tar deg på alvor og hjelper deg med det du trenger på en genuin måte.

Fantastisk lege

Har alltid tid, ser alltid på meg når vi snakker. Tar mine bekymringer på alvor og henviser alltid videre hvis han er usikker.

Profesjonell og kunnskapsrik

I dag har jeg fått strålende behandling. Først av Biljana ( laboratoriet), og så Stig ( legesjekk). De spør, de lytter og de forklarer. Jeg må bare si at dette legekontoret er profesjonell fra A - Å. Anbefaler av hele mitt hjerte.

Trygg og kompetent fastlege, flik med små barn!

Jeg har vært hos Dr. Stig W. Johannessen to ganger med vår 4åring og inne hos hjelpepleierne for blodprøve begge gangene.

Kan starte med at Dr. Johannessen ikke er min fastlege, men min kones, og derfor får våre barn automatisk han som fastlege.

Til tross for en åpenbar høy arbeidsbelastning, tok Dr. Johannessen seg tid til å lytte til erfaring og spørsmål. Dette er spesielt viktig når det gjelder helseomsorgen for vår 4åring. Han har en naturlig evne til å skape en rolig og morsom atmosfære som gjorde det lettere for 4åringen.

Må også berømme damene som skulle ta blodprøve, selv om det tydeligvis var en «generasjonskonflikt» mellom de ansatte innad, så var begge veldig flinke med oss som pasienter. Etter ett mislykket forsøk med blodprøvetaking på Fürst hadde 4åringen fått skrekken. Ønsker derfor å berømme spesielt hun unge for omsorgen og ekstra innsatsen hennes for å få gjennomført blodprøvetakingen 10/10!

Konklusjon:
Dr. Johannessen kan være litt overarbeidet (etter mitt syn). Selv om dette ikke har påvirket kvaliteten eller omsorgen vi har mottatt, kan det være bekymringsfullt når det gjelder hans eget velvære som kan gå utover totalen, men det gjorde det ikke nå, så full pott :)