Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken
Trygg, kunnskapsrik og lyttende
Lege: Haleh Saeedi SkrevetHar gått til Dr. Saeedi i over to år nå, og hun er virkelig den beste fastlegen jeg har hatt her i Oslo. Lytter til meg uten å avbryte, og kommer med støttende ord dersom man har det vanskelig. Hun finner alltid en løsning på problemet, og hvis hun ikke kan det selv, sender hun meg alltid videre til spesialisert som følger meg opp videre. Fantastisk dame!
Kunnskapsrik og nøye!
Lege: Olav Karstad SkrevetOlav er fantastisk og bryr seg faktisk om deg som menneske og gir deg tid! Tid som gjør at du føler deg verdsatt og blir tatt vare på av helsevesenet. Dessverre så gjør helsevesenet det litt vanskelig å beholde slike leger som bryr seg.. for mere og mere går på samlebånd og folk må «Google sin egen sykdom». Olav Karstad har opparbeidet seg kunnskap som spreder seg over en generasjon er rett og slett en dyktig lege på sammenstille flere sykdommer å forstå hva som er viktig og mindre viktig.
Skulle ønske leger fikk mere tid med folk som trenger hjelp.
Lyttende og trygg
Lege: Haleh Saeedi SkrevetHar en veldig god evne til å skape trygghet og gir oppmerksomhet når jeg snakker om problemene jeg har. Er effektiv i behandlingen og sender kjapt videre til spesialist om det trengs.
Jeg er ikke så ofte hos legen, men de gangene jeg har vært der har jeg alltid fått god helsehjelp.
The best there is!
Lege: Olav Karstad SkrevetOlav Karstad er den beste fastlegen du kan ønske deg! Han er grundig, tar seg tid og er svært kunnskapsrik og gjør jobben som skal til for å finne den beste løsningen, f eks treffe blink med medisiner. Hvis man legger sammen to pluss to, forstår man at det kan bli ventetid når legen tar seg tid til pasienten i et system som ikke rommer denne tiden, det faller meg derfor alltid lett å vente, for når det blir min tur er han helt tilstede. The best there is!
Dyktig og nøye!
Lege: Olav Karstad SkrevetBarnet vårt fikk akutt time hos han så dette er ikke vår fastlege. Men han brukte god tid på barnet vårt og undersøkte grundig. Det stemmer nok at han bruker en god del tid, men som småbarnsforelder er ALL den tiden verdt å vente når man får en dyktig lege som ikke stresser seg gjennom timen for å rekke tusen andre ting. Kjempe fornøyd og ikke minst betryggende å ha en slik lege!
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?