Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken
Trygg,omsorgsfull og veit hva hun driver med
Lege: Haleh Saeedi SkrevetVeldig hyggelig og hjelpsom.
Man for raskt og veldig god hjelp.
Jeg føler meg trygg her alltid for den hjelpen jeg trenger.
Usikker, uklar og uinteressert
Lege: Haleh Saeedi SkrevetVed to anledninger har ikke legen sett på fysiske skader som var årsak til konsultasjonene. Ble bedt om å vise respekt for det da det ble påpekt. Siste besøk knyttet til oppfølging av MR og ble forsøkt tatt på telefon, uten at det kunne gjøres. Lang ventetid ved oppmøte, og altså ingen nærmere sjekk av skaden. Det ble ikke gjort noe som rettferdiggjorde et fysisk oppmøte og dette burde vært tatt på telefon.
Trygg
Lege: Haleh Saeedi SkrevetVeldig hyggelig, trygg og omsorgsfull. Hjelper deg fort og er veldig flink. Hun var også veldig flink til å ta forhåndsregler m.t.p covid-19
Dessverre ikke som forventet
Lege: Haleh Saeedi SkrevetSom person er hun søt og god, men jeg fikk ikke tillit til henne som lege. Det var litt for vanskelig å forstå hva hun sier og mener. Selve legesenteret fremstår på kanten til ekkelt. Det ligger i et nedlagt, gammelt bygg. Og heisen fungerer ikke, som er rart om man er skadet, gammel eller bruker rullestol.
Resepsjonisten var også overraskende frekk og svært lite imøtekommende. Hun hadde en nedsettende tone på telefon mot meg, og mot pasienter på legekontoret. Dette gjalt hver gang jeg har tatt kontakt eller har sittet på venterommet. Hun er også en stor del av grunnen til at jeg måtte bytte fastlege.
Om du sjeldent eller aldri er hos legen funker det nok fint.
Ikke som forventet
Lege: Haleh Saeedi SkrevetØnsket en ny fastlege jeg kunne kommunisere godt med, og som var mulig å få tak i. Dette var dessverre det siste jeg fikk, og bytter derfor etter første besøk. Jeg fikk dårlig (hele messig) svar på SMS fra celleprøver, hadde spørsmål vedr. dette - og ble aldri ringt da jeg ikke har kapasitet til å måtte sette opp en legetime for å bli forklart et faguttrykk.
Hun var en søt lege, men vanskelig å forstå. Jeg er selv ung, og hadde håpet på en sympatisk og hjelpende person.
Utstyret på dette "legesenteret" var utdatert, gammelt og føltes som jeg var en del av en dårlig skrekkfilm.
Skal ikke tilbake.
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?