Medical City, avd. Sinsenklinikken

Lørenveien 68, 3 etg 0585 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Medical City, avd. Sinsenklinikken

Trygg, kunnskapsrik og hjelpsom

Lege: Olav Karstad Skrevet

Olav er en av de beste legen jeg har hatt. Han er dyktig, lang erfaring, lytter til deg og bruker den tiden det er nødvendig for deg.
Jeg kjører over en time for å bruke han som fastlege, og har ikke tenkt å bytte.

Meget omtenksom og flink

Lege: Haleh Saeedi Skrevet

Bestandig hyggelig og imøtekommende. Hjelpsom og omtenksom. Kort ventetid og kommer raskt inn til timen. Hele personalet er hyggelige og hjelpsomme.
Anbefales!

Nøye og kunnskapsrik, omsorgsfull

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Virker til å ha meget god faglig oversikt. Kontakter spesialister ved behov. Er nøye og følger opp prøvesvar. Gir tilbakemeldinger på sms og per telefon når prøvesvar foreligger. Snakker fort og kanskje litt utydelig, men gjentar når man spør opp igjen. Kan virke litt streng/autoritær, men oppleves svært omsorgsfull når man blir kjent med henne.

Flink lege.

Lege: Victoria Anastasia Kolman Skrevet

Kona og jeg har hatt Victoria som fastlege i snart 3 år. Som overskrifta sier , så oppfatter vi henne som en flink lege. Men vi ønsker at hun snakker saktere og tydeligere .

Aldri tilgjengelig

Lege: Olav Karstad Skrevet

Jeg har hatt Olav Karstad som min fastlege i over 19 år ifølge nettsiden HelseNorge. I løpet av disse årene har jeg prøvd å booke time 5-6 ganger. Han har aldri hatt ledig time og hver gang har jeg fått tilbud om å betale for å få raskere time hos annen lege på samme legesenter.

Denne gangen trengte jeg kun helseattest for å fornye klasse C1E på førerkortet og da var det helt greit å vente 26 dager på første ledige time. Men når jeg ankom i dag fikk jeg ingen varsel om at han var forsinket. Etter 45 minutter venting henvendte jeg meg til den hyggelige damen i skranken som fortalte at det var helt vanlig at denne legen var 1-2 timer forsinket. Jeg hadde bare spurt om en time fri på jobben og hadde ikke mulighet til å vente så lenge.

Så det ble ingen møte med fastlegen i dag heller.

Takk for meg.