Dr Kordahl

Pilestredet 17 0164 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Kordahl

Ikke behjelpelig ved en komplisert sykdom

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Det var en stund siden jeg gikk til Dr Kordahl (3-4 år), men bestemte å skrive en vurdering nå. Min erfaring er nesten 100% identisk med beskrivelsen som ble skrevet 27. september 2021. Jeg gikk til Dr Kordahl flere ganger med symptomer som ble dårligere og dårligere. Den eneste behandlingen jeg fikk var noen kremer før symptomene ble alvorlig og jeg ble sendt til en spesialist. Etter at jeg fikk en diagnose, hadde jeg ingen oppfølging, heller ikke noen anbefaling om hva å gjøre med sykdommen. Jeg skjønner at det er vanskelig å være lege, men i mitt tilfelle følte jeg at Dr Kordahl oppførte seg uprofessionelt.

Helt ubrukelig

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Har siste 2 gangene jeg har vært alvorlig syk, ikke fått tak i legekontoret. Ringt i åpningstid, før 14.00 og ALDRI, understreker ALDRI fått kontakt. De har kun booking på telefon. Og man kommer ikke til noen som jobber der. Ever.

Ikke mulig å booke time over nett.

Har derfor aldri fått nødvendig hjelp.

Styr unna!!!!

Lett å få time, men gi mangelfull oppfølging ved komplisert sykdom

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Gikk til dr. Kordahl i ca 1,5 år i en periode da jeg utviklet en kornisk sykdom. Han er en hyggelig lege, som jeg tror er flink med mindre kompliserte sykdomsbilder, og ikke minst er det svært lett å få sykemelding eller attester signert av dr. Kordahl. Men når det er snakk om mer kompliserte sykdomsbilder opplever jeg han som svært dårlig og delvis kunnskapsløs. Jeg opplevde at bare et av mine mange symptomer ble tatt på alvor. Dette var han også svært opptatt av og hadde tett oppfølging av om dette ble bedre. Det var bare at jeg hadde andre symptomer på sykdommen som plaget meg mye mer, og disse så han bare på og gjorde ingen ting for at det skulle bli bedre. Han tok bare blodprøver, men det var nødvendig med andre undersøkelser for å finne årsaken til symptomene mine. Etter et par måner henviste han meg til slutt til riktig spesialitst som tok hele meg på alvor og gav meg riktig behandling. Etter at jeg hadde fått en diagnose av spesialisthelsetjenesten og ble fulgt tett opp derfra, opplevde jeg at dr. Kordahl ønsket en tettere oppfølging av meg, noe som var overflødig siden jeg ble fulgt opp av andre. Jeg ble kalt inn til et par legetimer hos han hvor jeg gikk igjen etter ca 5 min og viste ikke egentlig hvorfor jeg hadde vært der. Frustrerende å bruke tid på noe som er unødvendig, dette vitner om en lege som ønsker å tjene mest mulig penger.

Jeg har skiftet fastlege op opplever å bli tatt hånd om på en helt annen måte. Jeg har aldri opplevd et legekontor hvor det er så lett å få legetime på kort varsel, men det har ikke noe å si legen ikke gav den hjelpen og behandlingen jeg hadde behov for.

Ikke mulig å få tak i

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Byttet nylig til Håkon Arild Kordahl og har de siste tre ukene forsøkt å nå kontoret for å avtale en time. Har ringt hver eneste arbeidsdag og variert tidspunktet fra morgen til kveld. Omsider kommer en automatisk stemme som bekrefter at du fortsatt står i kø før samtalen bryter.

Det er ikke mulig å bestille time på nett, det oppgis ingen annen kontaktform, ei heller telefontid.

Jeg har ingen vurdering av Dr Kordahl, men kan bekrefte at det er plent umulig å komme i kontakt med kontoret. Har nå byttet til ny fastlege og sjekket på forhånd denne gangen at kontaktmulighetene er på et minimumsnivå.

Seriøs lege som også ser et større bilde enn Felleskatalogen

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Behagelig og sympatisk lege!
Lytter og gir gode råd og en som også har egne meninger.
Her er det lett å bestille timer da han ikke prioriterer å fylle listene.