Dr Kordahl

Pilestredet 17 0164 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Dr Kordahl

Flink og lyttende lege

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

God tilgjengelighet. Bruker alltid tid til å lytte og sikrer god behandling. Opplever ham som oppriktig interessert, dette er ikke en lege som bare haster videre til neste pasient. Flink med barna også. Hyggelig resepsjonist. Her føler man seg velkommen og sett.

Dårlig

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Dr. Kordahl er en hyggelig og dyktig lege, men håpløse rutiner resulterer i et dårlig totalinntrykk. Resepsjonisten husker aldri hvem du er, klinikken har også prestert å feilsende brev konsekvent til tross for at jeg har forsikret meg om korrekt adresse gang på gang. Det virker som om alt er glemt så fort en har gått ut/lagt på tlf. I tillegg fakturerer de for telefonsamtaler og kaller det en legetime, det skal dog nevnes at dette var for å få skrevet en resept. Dette ble dog rimelig dyre 6 minutter. Nok en strek i regningen er at kontoret ikke benytter seg av flere av århundrets nyvinninger slik som E-resept og elektroniske fakturaer osv., her benyttes det faks og brev.

Alt i alt, hyggelig lege hvor man skulle tro kontoret opererer i året 1993.

Han ser deg!!

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Beste legen som finnes. Tar seg god tid, er nøye og nøler ikke med å henvise videre. Fantastisk fyr med mye kunnskap og er humoristisk anlagt. Helga i resepsjonen gjør legebesøket til en hyggelig affære. Gleder meg til å gå til doktoren😊

Veldig fornøyd

Hei
Etter en del utfordringen, skiftet jeg til Dr. Kordahl for sirka 5 år siden.
Jeg er veldig førnøyd med de sakene han har fulgt opp på.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Håkon Arild Kordahl Skrevet

Jeg har ikke nok ord til å beskrive hvor fornøyd jeg er. Jeg er rus og psykiatri pasient for det meste og Kordahl har alltid behandlet meg med respekt, han lytter og du føler virkelig at han ser deg og virkelig bryr seg.

Dere som skriver det er vanskelig å få tak i han, hvis man ringer før 10-11 så har jeg opplevd kanskje 1 gang av 50 at jeg har måttet prøve igjen senere. Sekretæren går ofte ca 12 så etter det er telefonen ikke tilgjengelig men det sies og i telefonsvareren.

Jeg anbefaler Dr.Kordahl på det sterkeste. Dyktig, kunnskapsrik og omsorgsfull lege