Logo for Bryn senter Legekontor DA

Bryn senter Legekontor DA

Logo for Bryn senter Legekontor DA

Om klinikken

Velkommen til Bryn Senter Legekontor – på toppen av Bryn Senter. Hos oss kan du finne din nye fastlege i trivelige lokaler.

Vårt erfarne team består av fire dedikerte fastleger og to høyt kvalifiserte sekretærer som er her for å ta vare på dine behov.

Vi ser på hver pasient som unik og viktig. Hos oss blir du møtt av vennlige leger som kombinerer omfattende faglig kompetanse med en genuin omsorg for din helse og velvære.

Er du på utkikk etter ny fastlege? En av våre dyktige leger har nylig fått en null-hjemmel, noe som betyr at han for tiden har god kapasitet:

Dr Doan Dinh

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn senter Legekontor DA

Faglig sterk og omsorgsfull

Lege: Doan Hop Dinh Skrevet

Doan oppleves som ryddig, omsorgsfull og faglig sterk. Lett å samarbeide med, interessert i dine egne vurderinger.

Skremmende erfaring

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Fastlege for min mor som er over 90 år. Arezou har gjennom lengre tid unnlatt å besvare både e-konsultasjoner og andre henvendelser om at min mor trenger hjemmebesøk, da hun ikke er i stand til å komme seg til legekontoret. Sjokkerende erfaring å se en fullstendig manglende evne/vilje til et minimum av ivaretakelse av svært skrøpelig eldre person. Det bør være et minimum at man er villig til å besvare henvendelser, og e-konsultasjoner er jo legene pliktige til å besvare. Har ikke fått noen respons til tross for gjentatte forsøk gjennom tre måneder.

En fastlege som virkelig bryr seg om pasienter

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos denne fastlegen, og jeg er svært fornøyd med den omsorgen og profesjonaliteten hun viser i sitt arbeid. Hun er utadvendt og lett å prate med, noe som skaper en umiddelbar følelse av trygghet og tillit.

Hun tar alltid pasientens bekymringer og symptomer på alvor, og jeg har opplevd at hun nøye lytter til de utfordringene jeg har presentert. Hun er ikke bare rask med å komme med en diagnose, men hun tar seg tid til å forklare ulike behandlingsalternativer og kommer opp med gode løsninger som er tilpasset den enkelte pasients behov.

Hennes evne til å kombinere faglig kunnskap med empati og forståelse gjør henne til en eksepsjonell lege. Jeg føler meg trygg i hennes hender, og jeg kan varmt anbefale henne til alle som søker en fastlege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

En av de beste legene

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Hun er så forstålig og så flink. Veldig god på etterfølging og utredning.

Hun hører på pasienter og tar de veldig seriøst.

Anbefales på det sterkeste.

Trygg

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Jeg har hatt god dialog med Arezou flere ganger, og hun har en veldig behagelig og trygg væremåte. Løsningsorientert og kunnskapsrik fastlege som trygt kan anbefales.