Bryn senter Legekontor DA

Bryn Senter Østensjøveien 79 0667 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn senter Legekontor DA

Omsorgsfull og diskret

Lege: Haakon Bie Aalvik Skrevet

Haakon følger opp og er en trygg havn. Mestrer å lytte, være interessert og bli kjent over tid. Henviser ved behov.

Jeg byttet pga Pasientsky

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Jeg ser at flere kommenterer Pasientsky her, og at det er uenighet om legens bruk av det.

I sommer prøvde jeg å få time til min sønn. Jeg prøvde flere ganger på Pasientsky, ettersom nettsiden til legesenteret ba alle om å bruke det ved timebestilling. Jeg prøvde flere dager, og det sto ikke noe inne på Pasientsky om at noe var galt. Det kom bare ikke opp tilgjengelige ledige timer.

Etter å ha prøvd flere ganger over en uke ringte jeg, og etter 10 minutter - der jeg hørte X-antall ganger "Bruk Pasientsky ved timebestilling" kom jeg endelig gjennom. Da fikk jeg høre at denne legen IKKE gir timer over Pasientsky.. "Da må dere jo opplyse det på nettsiden og telefonsvareren," sa jeg - og fikk til svar at "- Det går ikke, for de andre legene på senteret bruker det jo..".

Jeg fikk tilbud om time nesten 3 uker frem i tid.

På spørsmål om hvorfor får jeg svar fra legen at hun ikke kan gi time via Pasientsky fordi pasienter som er i karantene bestiller timer på nettet, og det kan gi økt smittefare.

Men hvordan kan de to kollegene ved samme legesenter fint tilby timebooking via Pasientsky da? Og når første time var tre uker frem i tid - så kunne vi jo uansett blitt satt i karantene før timen, så timebestilling via telefon er jo ikke noen garanti mot det.

Jeg spurte hvorfor det var ulik praksis mellom legene, og fikk til svar at hvis jeg ikke forsto dette, så var det umulig å forklare meg det.

Jeg følte meg som et hår i suppa, og valgte å bytte lege. Det var da dessverre ikke ledig hos noen av de andre på senteret. Leit etter over 10 år på Bryn. Men de var flinke til å overføre journalen raskt til nytt senter.

Veldig god fastlege

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

Arezou er en veldig god fastlege. Hun tar deg på alvor, lytter til de utfordringene du måtte ha og kommer opp med gode løsninger. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av henne.

Løsningsorientert og dyktig

Lege: Arezou Malekshahian Skrevet

For en herlig lege! Åpen, løsningsorientert og svært dyktig! Lett å prate med, og tar seg nødvendig tid! Glad jeg fikk henne som fastlege. Et lite minus for at det er få ledige timer på nett, men likevel er hun tilgjengelig når jeg virkelig trenger det.

Dyktig lege

Lege: Haakon Bie Aalvik Skrevet

Veldig dyktig og flink til å lytte. Legen var god til å følge opp og gi tilbakemelding. Brukte god tid på å forklare.