Bryn Senter Legekontor DA

Østensjøveien 79 0667 Oslo

Siste vurderinger av Bryn Senter Legekontor DA

Fantastisk fastlege

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Er man heldig å få være pasient til dr. Ingvild har man nesten vunnet fastlege-lotto!. Hun er presis, er til stedet, er imøtekommende, tar mine kommentarer på alvor og følger tett opp. I tillegg er hun hyggelig og enkel å komme i prat med, følger meg trygg på at hun vil min beste nesten at jeg gleder meg hver gang jeg skal til lege!. Hun husker mye og man følger seg ivaretatt siden hun forklarer og gir nok info. Det tar ikke lang tid å få time spesielt med PasientSky er det veldig enkelt å kommunisere. Anbefales på det sterkeste, har vært veldig fornøyd med henne.
Vi kommer til å savne deg nå som vi skal flytte Dr Ingvild!

Verdens Beste lege

Lege: Kjell Teigen Skrevet

Etter noen års utenlands og ett år på venteliste fikk jeg endelig Teigen tilbake som fastlege.

Teigen er faglig trygg, ryddig og ekstremt kunnskapsrik. Han snakker med pasienten og ser mennesket bak. Det hadde vært fantastisk om unge nyutdannede fastleger kunne være lærlinger hos han. Et prakteksempel av en lege.

Norges beste fastlege?

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Ikke det at jeg har prøvd så mange fastleger, men jeg trakk virkelig vinnerloddet når jeg fikk henne som fastlege. Hun er utrolig imøtekommende, faglig dyktig, empatisk, ser hele deg, tar seg tid og virker genuint interessert. Og hun husker godt. Får nesten følelsen av at jeg er hennes eneste pasient. Men listen hennes er fullbooket folkens, så det er bare å stille seg i kø. Har faktisk ikke en eneste ting å sette fingeren på, så noe konstruktiv kritikk finner jeg ikke å sette fingeren på. Denne legen får toppskår hos meg.

Meget faglig dyktig

Lege: Kjell Teigen Skrevet

Etter tre fastleger gjennom 50 år, alle dyktige er det unikt å møte en fagperson som kan alt han skal. Denne legen er et eget kaliber av faglig styrke og med praktisk diktafon og ikke minst med ultralyd er man i de tryggeste hender. Teigen sender prøver som ingen andre, han leter etter årsak og er ikke redd for å sende til andre med større kompetanse. Det er livsvikitg. Å møte en mann med så stor kunnskap, og så ny oppdatert medisinsk kompetanse er sjeldent. Jeg har vunnet i lotto med å komme inn i hans pasientgruppe. Han er blid, kjenner navnet til sine pasienter og husker godt hva sakene dreier seg om. Jeg har fått hele min familie til å søke ham og de var så heldige å få plass. Selv barnebarna er i hans trygge forvaltning av kunnskap. et meget dyktig fagmenneske.

Super og dyktig lege

Lege: Kjell Teigen Skrevet

En lege som burde vært mentor og forbilde for andre leger. Han er imøtekommende, hyggelig, lyttende, tar problemer på alvor og spør relevante spørsmål. Gang på gang har han vist seg veldig kunnskapsrik. Han er også effektiv og får konsultasjonen unnagjort uten at jeg noen gang har følt meg avvist. En fastlege som anbefales på det aller varmeste. En bør forvente at han er noe forsinket, men alltid tilstede når du kommer inn. Det betyr at det er vel verdt å vente på. Teigen har vært der for meg når jeg har trengt han. Alt jeg kan si er, tusen takk!!!!