Bryn senter Legekontor DA

Bryn Senter Østensjøveien 79 0667 Oslo

Siste vurderinger av Bryn senter Legekontor DA

Helhetlig lege

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Ingvild fulgte meg opp ifht angst selv om det ikke er hennes spesialisering engang. Fordi hun mente at « psyken påvirker fysikken». Hun er snill og et medmenneske: den viktigste egenskapen en lege kan ha.

Fantastisk fastlege som gir 100% trygghet og god oppfølging

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Jeg har alltid vært nervøs for legetimer - inntil jeg fikk Ingvild som fastlege. Hun er tryggheten selv! Hun får meg alltid til å føle meg velkommen, uansett hvilken form jeg er i. Hun er engasjert og tilstede, klok og trygg. Jeg føler meg heldig som har henne som fastlege, og veldig takknemlig. 5 stjerner på alle måter!

Dyktig lege

Lege: Kjell Teigen Skrevet

Har hatt Teigen som lege i mange år, utrolig flink og dyktig. Setter av godt med tid og er enkel og kommunisere med.

Jeg var så fornøyd, men nå vurderer jeg å bytte lege

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Jeg har vært fast pasient hos Ingvild siden 2017. Som flere skriver er hun veldig hyggelig og en person som virkelig får en til å slappe av.

I dag hadde jeg bestilt en akutt-time hos henne, hvor jeg blant annet ønsket å snakke om en hendelse som var svært vanskelig for meg, og gjorde meg deprimert (eks-kjæreste som var voldelig).

Jeg skjønner at dette var en akutt-time, men jeg har ingen forståelse for hvorfor ikke en kort henvisning kunne skrives der og da, så kan man heller utdype dersom DPS ber om det.

Følte heller ikke at jeg fikk noen oppfølgingsspørsmål om hvordan det gikk/hva som skjedde, så jeg følte meg virkelig ikke tatt på alvor.

Dette var utrolig leit og skuffende, jeg har alltid følt at Ingvild er svært omsorgsfull og tar seg tid. Så at det å åpne seg opp om et så alvorlig tema er det jeg føler hun har brukt minst tid på/reagert minst på, gjorde meg utrolig lei.

Nå har jeg satt meg selv på venteliste hos ny fastlege, noe jeg ALDRI hadde trodd at jeg kom til å gjøre.

Dyktig, omsorgsfull, Varm og snill

Lege: Kjell Teigen Skrevet

Han tar imot pasienter på en varm og høflig måte.
Han respekterer pasienten sin.
Han er utrolig tålmodig til å lytte .
Han er vennlig og varm og skaper trygghet.