Ingvild Marie Grøndalen

Østensjøveien 79 0667 Oslo
Ingvild Marie Grøndalen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Marie Grøndalen

Norges beste fastlege?

Ikke det at jeg har prøvd så mange fastleger, men jeg trakk virkelig vinnerloddet når jeg fikk henne som fastlege. Hun er utrolig imøtekommende, faglig dyktig, empatisk, ser hele deg, tar seg tid og virker genuint interessert. Og hun husker godt. Får nesten følelsen av at jeg er hennes eneste pasient. Men listen hennes er fullbooket folkens, så det er bare å stille seg i kø. Har faktisk ikke en eneste ting å sette fingeren på, så noe konstruktiv kritikk finner jeg ikke å sette fingeren på. Denne legen får toppskår hos meg.

Tar seg tid, kjempehyggelig og kunnskapsrik

Viser omtanke for både meg og barna når vi er der. God oppfølging, svarer raskt, løsningsorientert, bryr seg, hyggelig og konkret. Det er første gang jeg har opplevd å ha det hyggelig under en legetime. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege!

Veldig dyktig og kompetent legen! fornøyd absolutt med alt ...veldig glad at fått henne som fastlegen min.

Veldig god og omsorgsfull lege

Hun ser hele menneske, ikke bare sykdommen! Hun tar pasienten arvorlig, ser på vedkomne og er 100% tilstede. Oppmuntrende og konstruktiv!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Jeg fikk Ingvild som fastlege etter at min gamle lege slutten. Var noe usikker på om jeg skulle bytte til en annen fastlege, men jeg sa til meg sjøl gi henne en sjanse først. Det ble en avgjørelse som jeg kommer aldri til å angre på. Jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege som det jeg er med Ingvild. Hun er dyktig med høy medisinsk kunnskap, imøtekommende, forståelses full, lytter etter og masse mer. Anbefaler henne på det varmeste