Ingvild Marie Grøndalen

Bryn Senter Legekontor DA
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Ingvild Marie Grøndalen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Marie Grøndalen

Tar seg tid, kjempehyggelig og kunnskapsrik

Viser omtanke for både meg og barna når vi er der. God oppfølging, svarer raskt, løsningsorientert, bryr seg, hyggelig og konkret. Det er første gang jeg har opplevd å ha det hyggelig under en legetime. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig lege!

Veldig dyktig og kompetent legen! fornøyd absolutt med alt ...veldig glad at fått henne som fastlegen min.

Veldig god og omsorgsfull lege

Hun ser hele menneske, ikke bare sykdommen! Hun tar pasienten arvorlig, ser på vedkomne og er 100% tilstede. Oppmuntrende og konstruktiv!

Den beste fastlegen jeg har hatt!

Jeg fikk Ingvild som fastlege etter at min gamle lege slutten. Var noe usikker på om jeg skulle bytte til en annen fastlege, men jeg sa til meg sjøl gi henne en sjanse først. Det ble en avgjørelse som jeg kommer aldri til å angre på. Jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege som det jeg er med Ingvild. Hun er dyktig med høy medisinsk kunnskap, imøtekommende, forståelses full, lytter etter og masse mer. Anbefaler henne på det varmeste

Utrolig dyktig og koselig lege!

Jeg unner alle en lege som Ingvild! Hun ta deg på alvor, tar seg god tid, og er et medmenneske i situasjonen i tillegg til at hennes faglige dyktighet får deg til å føle deg trygg.

Dyktig lege

Jeg har ett veldig positivt inntrykk av henne. Tar seg tid og finner løsninger og muligheter. Anbefales på det varmeste.

En fantastisk lege

Jeg hadde, i utgangspunktet, Ingvild Grøndalen som en vikarierende fastlege, men likte henne så godt at jeg søkte meg over til henne da hun startet for seg selv. Hun er varm, imøtekommende, dyktig og har en helt egen evne til å få deg som pasient til å slappe av. Hun tar seg god tid til å høre på alt du har å si, og har også evnen til å se det humoristiske i ting (noe jeg personlig setter veldig pris på). Kort oppsummert: man føler seg sett når man kommer inn dørene hos Ingvild, og jeg kan ikke annet enn å anbefale henne varmt videre.

En meget åpen og dyktig lege

Da min fastlege sluttet så fikk jeg tildelt Ingvild som min nye lege. Etter 3 legebesøk kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale Ingvild på det varmeste. Hun er lett å snakke med, hun er snill og ikke minst meget dyktig.

Anbefales!

Ingvild var i en lengre periode vikar for min fastlege på et annet legesenter i Oslo. Jeg har bare gode ting å si om Ingvild. Hun er en god lytter, er flink til å sette seg inn i pasientens situasjon og er faglig dyktig. Hun er også særdeles hyggelig, blid og imøtekommende som person! Dette er en real dame som jeg gjerne skulle hatt som min fastlege. Anbefales!