Ingvild Marie Grøndalen

Autorisasjon (2011)

Ingvild Marie Grøndalen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ingvild Marie Grøndalen

En av de beste legene

Hun er så forstålig og så flink. Veldig god på etterfølging og utredning.

Hun hører på pasienter og tar de veldig seriøst.

Anbefales på det sterkeste.

Skulle ønske hun var min fastlege !

Jeg hadde smerter over langttid, byttet til tre fastleger som gjorde meg til å lure på om mine fysiske smerter er ikke reelt !! En av de legene skrev diagnose «følelse sykdom»!! Så kom jeg til henne da hun var vikar til min nåværende fastlege «som er også flink». Men Ingvild er den eneste legen som kom med flere medisinske forklaringer i tillegg til mistanke om en reelt diagnose: «endometriose».

Jeg fikk en oppfyllende henvisning til gynokolog og hun forklarte til meg protokollen og hvorfor/ hvordan de andre legene har gjort feil. Hun tok godt være på både min psykisk og fysisk helse på kun en time!!!

Hun er en lege som ser hele deg og er rask med å lese medisinke dokumenter og journaler.

Skulle ønske at hun var min fastlege!! 🙂 Muligens jeg bytter til henne.

Flink lege

Har mye erfaringer og vet når hun skal sende videre til spesialist og når man må vente litt. Veldig flink til å diagnostisere barn.

Super fastlege

Lytter, vurderer, får meg til å føle meg trygg. Henviser videre når hun mener det er det riktige. Følger opp ved behov

Ser meg

Har hatt Ingvild Marie Grøndalen som fastlege noen år nå, og har veldig høy tillit. Hun er flink til å være medmenneske og få meg til å slappe av hos henne. Hun er også flink til å henvise videre og sette grenser for hva som er utenfor hennes kompetanse (vil heller ha en lege som er ærlig på at "dette kan jeg ikke, men jeg henviser deg til noen som kan" istedenfor å gi svar som er halvveis).

Hun kan finne på å svare på kvelden, og det er mulig å sende korte beskjeder (feks fornye resept) via digital løsning, noe som sparer veldig mye tid for meg.