Logo for Bryn senter Legekontor DA

Bryn senter Legekontor DA

Logo for Bryn senter Legekontor DA

Om klinikken

Velkommen til Bryn Senter Legekontor – på toppen av Bryn Senter. Hos oss kan du finne din nye fastlege i trivelige lokaler.

Vårt erfarne team består av fire dedikerte fastleger og to høyt kvalifiserte sekretærer som er her for å ta vare på dine behov.

Vi ser på hver pasient som unik og viktig. Hos oss blir du møtt av vennlige leger som kombinerer omfattende faglig kompetanse med en genuin omsorg for din helse og velvære.

Er du på utkikk etter ny fastlege? En av våre dyktige leger har nylig fått en null-hjemmel, noe som betyr at han for tiden har god kapasitet:

Dr Doan Dinh

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn senter Legekontor DA

Skulle ønske hun var min fastlege !

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Jeg hadde smerter over langttid, byttet til tre fastleger som gjorde meg til å lure på om mine fysiske smerter er ikke reelt !! En av de legene skrev diagnose «følelse sykdom»!! Så kom jeg til henne da hun var vikar til min nåværende fastlege «som er også flink». Men Ingvild er den eneste legen som kom med flere medisinske forklaringer i tillegg til mistanke om en reelt diagnose: «endometriose».

Jeg fikk en oppfyllende henvisning til gynokolog og hun forklarte til meg protokollen og hvorfor/ hvordan de andre legene har gjort feil. Hun tok godt være på både min psykisk og fysisk helse på kun en time!!!

Hun er en lege som ser hele deg og er rask med å lese medisinke dokumenter og journaler.

Skulle ønske at hun var min fastlege!! 🙂 Muligens jeg bytter til henne.

Flink lege

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Har mye erfaringer og vet når hun skal sende videre til spesialist og når man må vente litt. Veldig flink til å diagnostisere barn.

Super fastlege

Lege: Ingvild Marie Grøndalen Skrevet

Lytter, vurderer, får meg til å føle meg trygg. Henviser videre når hun mener det er det riktige. Følger opp ved behov

Trygg og lyttende!

Lege: Haakon Bie Aalvik Skrevet

Føler meg trygg og ivaretatt hos denne legen. Han hadde en tid en vikar, dr Odd Rem-Hjelkrem, som også var prima lyttende og hjelpsom.

Meget flink

Lege: Doan Hop Dinh Skrevet

Tar seg god tid på å høre etter. Henviser videre hvis man trenger eller ønsker dette. En lege som bryr seg om pasientene.
Første legen jeg ikke har grua meg til å gå til.