Parkvegen legekontor

Winsnes gate 62 2212 Kongsvinger

Siste vurderinger av behandlere ved Parkvegen legekontor

Den beste lege jeg har hatt med å gjøre

Lege: Sten Reimer Skrevet

Er medfølende og tar hensyn til min sykdom. Meget dyktig og faglig seriøs. Følger opp min medisinering på en meget proffeksjonell måte.

Ikke der for pasienten

Lege: Sten Reimer Skrevet

Har hatt denne legen i mange år, skal bytte så fort jeg får den jeg ønsker.
Han er mer opptatt av å se på dataskjermen sin og svare i telefonene som ringer uten stopp, enn å bry seg med pasienten.
Jeg har aldri blitt hørt ordentlig og føler meg som om jeg er til bry.
En lege jeg overhodet ikke vil anbefale til andre

Stresset lege

Lege: Sten Reimer Skrevet

Stresset lege uten tid til å lytte til pasienten. Får en følelse av å være på et samlebånd for å rekke flest mulig.

Har brukt mer tid på å overbevise enn på å få hjelp. Har vel aldri følt større avmakt ved å ikke bli tatt på alvor og føler man har kastet bort tiden til både den ene og den andre.

Muligens faglig dyktig på sine områder.
Noen prøver tas ute til alles påsyn i resepsjonsområdet. Det fine er at man får time på dagen, både sent og tidlig. Blir tatt imot av en veldig hyggelig sekretær!

Utrolig effektiv

Lege: Sten Reimer Skrevet

Får time ofte på dagen hvis du har behov for det. Han kaster ikke bort tiden med smalltalk og kan kanskje virke litt distansert og maskinmessig, men tar deg på alvor og er utvilsomt faglig dyktig. Får ting gjort !

Beste legen jeg har hatt hittil

Lege: Sten Reimer Skrevet

Ved flink og dyktig lege. Man får alltid hjelpen man trenger, man blir tatt på alvor og med respekt. Han er veldig flink til å følge opp, ringer 1-3 dager etter du har tatt en blodprøve for å fortelle deg hva resultatet på prøvene er. Er flink til å sende videre. Det er kort vente tid man får som regel time samme dagen. Man føler seg hørt og legen prøver å forklare så godt han kan hva som er galt/ hvorfor du er syk. Anbefales på det sterkeste