Eidskog kommunale legesenter

Boligveien 43 2230 Skotterud

Siste vurderinger av behandlere ved Eidskog kommunale legesenter

Sløv lege

Lege: Sohail Baheer Skrevet

Dårlig kommunikasjonsevner. Ikke en løsningsorientert lege. Får ikke med seg halvparten av det pasienten sier.

Engasjert, kunnskapsrik og en god fastlege

Lege: Inger Merete Lorgen Skrevet

Dette er en fastlege som tar pasienten på alvor, er kunnskapsrik, troverdig og oppriktig interessert i sine pasienter. Man blir veldig godt fulgt opp, og tatt på alvor! Hun henviser deg videre når det er behov for det. Beste fastlegen jeg har hatt.

Vanskelig å få time

Lege: Michael Nesland Skrevet

Anbefaler ikke denne legen, han svarer ikke på meldinger på Helfo, vanskelig og få time, arrogant type. Ser ikke meg som pasient og hva jeg sliter med. Dårligste fastlegen jeg har vært bort i.

Smilende overfladisk lege på 5 min

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Hyggelig og smiler bredt når han hilser, som blir veldig forvirrende når han ikke hører på. Man har bare maks 5 minutter til å forklare alt til han prøver å løse problemet veldig overfladisk uten noe ønske til å virkelig skjønne og hjelpe til. Første gang jeg har møtt en lege som hadde så lite respekt for pasientene sine og ville bare bli fort ferdig og tjene penger.
Håper at han kan lære fra andre leger på dette senteret om å bry seg om pasientene sine.

3 sekunders legen

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Har du dårlig tid er dette en ypperlig lege. Det er max tid på 5 minutter per pasient. Virker som penger er viktigere enn behandling av pasienter. Har sittet med like mange spørsmål når jeg kom, som når jeg dro. Blitt sendt hjem med åpent sår etter fjerning av sting.