Eidskog kommunale legesenter

Boligveien 43 2230 Skotterud

Siste vurderinger av Eidskog kommunale legesenter

En lege jeg trygt kan anbefale.

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Jeg fikk et svært godt førsteinntrykk av Joseph Lakmaal Fernando, noe som har vedvart. Og jeg kan ikke få fullrost denne legen. Han er trivelig, blid og imøtekommende.
Han tar meg alltid på alvor, henviser til spesialist, om det er nødvendig. En bedre lege kan jeg ikke tenke meg.
Fernando er den beste legen jeg noensinne har hatt, og jeg håper virkelig at jeg får beholde denne legen.

Ikke bra...

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Traff denne legen på en veldig dårlig dag visst, stresset og veldig lite imøtekommende selv om besøket dreide seg om en liten og enkel filleting.

Dyktig lege

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Kuzey er virkelig den beste legen jeg har hatt! Han tar i mot pasientene med et smil og lytter aktiv til hva du har på hjertet. Han er både kunnskapsrik og ekstremt hjelpsom. Får hjelp problemene mine hver gang jeg er hos han. Litt vanskelig å få tak i og man får kanskje ikke legetime på dagen, men får det i løpet av de 2-3 neste.

Har hatt han som lege i ti år og må dessverre bytte pga. flytting.

Kunnskapsrik og engasjert lege

Lege: Hayrettin Kuzey Skrevet

Har benyttet meg mye av Hayrettin Kuzey det siste året og han overrasker meg stad med sin brede kunnskap. Han stiller alltid riktig diagnose og gir riktig behandling og/eller råd. Har aldri følt meg tryggere hos en lege enn jeg gjør hos han, han hører pasientene og dømmer ikke. Det hjelper også at han humor og er jordnær.

Ikke bra

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Var lite interessert i å høre om min sykdom, ville ikke henvise til spesialist. Mente jeg spilte syk. Byttet lege.