Eidskog kommunale legesenter

Boligveien 43 2230 Skotterud

Siste vurderinger av Eidskog kommunale legesenter

Beste legen jeg har vært hos.

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

Han er ny fastlege men han er den beste. Kan bare tilslutte meg alle de andre positive tilbakemeldinger her på siden!
Jeg kom til han for en måned siden med svært dårlige opplevelser fra tidligere fastleger og en god porsjon fastlege skrekk, men han er så omtenksom og blid og hyggelig og sørger for at alt behandling skjer etter mitt tempo, og jeg kan bare si at jeg ikke lenger gruer meg på samme måte for å gå til fastlegen.
Jeg har KUN opplevd god behandling og en trygg følelse av at jeg blir spurt og veiledt på en måte som kjennes riktig.
Anbefaler Hmayun Zafar på det kraftigste!

Dårligste legen jeg har hatt

Lege: Hmayun Zafar Skrevet

En lege som ikke vil høre på hva du sier, ber deg ta mer av samme tab. Noe jeg ikke kan pga små barn hjemme, da kom det fra han at han ikke kunne hjelpe mer og derfor ikke trengte komme mer. Værste legen jeg har vært borti!

Styr unna!

Lege: Alexander Erofeev Skrevet

Trekker ofte på skuldrene når han ikke finner løsninger. Vanskelig for å henvise til spesialister når han selv ikke finner svaret. Dårlig kommunikasjon. Framstår som arrogant. Hvis forsøkt behandling ikke virker, blir han litt støtt og går ikke videre. Dårlige empatiske evner. Sier han skal sende henvisninger, men unnlater å gjøre det. Gjelder også innringing av resepter til apotek. Jeg føler meg utrygg på denne legens kompetanse og vilje til å hjelpe.

Veldig flink

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Veldig flink og imøtekommende lege. Han tar virkelig tak i problemer. Han er flink til å følge opp, ikke minst å ha lavterskel når det kommer til ungene. Veldig fornøyd!

Vikar for Inger Merete Ljorgen

Lege: Inger Merete Lorgen Skrevet

Jeg er nyinnflytter og ble anbefalt Inger Merete Lorgen og satte meg på liste da det var viktig å få god lege med mine diagnoser ! Hadde akkurat en større operasjon og venter på 2 til ,jeg har mye smerter og en kronisk sykdom . men dessverre hun hadde Vikar Jan Øyvind Lorgen .
Men dette hadde jeg ikke trodd, Jeg har aldrig opplevd slikt i mitt liv! Utrolig nedverdigende og bli mistenkeliggjort Legen har ingen empati , leser ikje jornaler.Jeg og fortalte hva jeg gjorde for å endre mitt liv for å komme ut av smerter! Jeg har gått på faste medisiner og det ville han ikke fortsette å gi meg , dette uten å snakke med min tidligere lege i 25 år jeg har Aldri misbrukt noe i mitt liv!! Han sa bare som grunn at da det er så mange musbrukere i Hedmark kunne han ikje gi meg medisiner! Ringte svar til meg sa det ikke til meg direkte ,men da jeg ble lei meg la han på ! Og si meg hvordan kan han vite om jeg har smerter ?
Blir redd da man ikke får tillit og blir tatt på alvor ! Hva om det skjer noe alvorlig ! Jeg har tatt det opp med ham en gang tidligere at det var vanskelig å snakke med ham! Liker nok ikke at man sier fra! Jeg har bare ventet på at Fastlegen kommer tilbake men nå er det utsatt til juni 2019 og ventelister til andre er lange ! Så tenk dere nøye om ved valg av denne legen!