Eidskog kommunale legesenter

Boligveien 43 2230 Skotterud

Siste vurderinger av Eidskog kommunale legesenter

Styr unna!

Lege: Alexander Erofeev Skrevet

Trekker ofte på skuldrene når han ikke finner løsninger. Vanskelig for å henvise til spesialister når han selv ikke finner svaret. Dårlig kommunikasjon. Framstår som arrogant. Hvis forsøkt behandling ikke virker, blir han litt støtt og går ikke videre. Dårlige empatiske evner. Sier han skal sende henvisninger, men unnlater å gjøre det. Gjelder også innringing av resepter til apotek. Jeg føler meg utrygg på denne legens kompetanse og vilje til å hjelpe.

Veldig flink

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Veldig flink og imøtekommende lege. Han tar virkelig tak i problemer. Han er flink til å følge opp, ikke minst å ha lavterskel når det kommer til ungene. Veldig fornøyd!

Vikar for Inger Merete Ljorgen

Lege: Inger Merete Lorgen Skrevet

Jeg er nyinnflytter og ble anbefalt Inger Merete Lorgen og satte meg på liste da det var viktig å få god lege med mine diagnoser ! Hadde akkurat en større operasjon og venter på 2 til ,jeg har mye smerter og en kronisk sykdom . men dessverre hun hadde Vikar Jan Øyvind Lorgen .
Men dette hadde jeg ikke trodd, Jeg har aldrig opplevd slikt i mitt liv! Utrolig nedverdigende og bli mistenkeliggjort Legen har ingen empati , leser ikje jornaler.Jeg og fortalte hva jeg gjorde for å endre mitt liv for å komme ut av smerter! Jeg har gått på faste medisiner og det ville han ikke fortsette å gi meg , dette uten å snakke med min tidligere lege i 25 år jeg har Aldri misbrukt noe i mitt liv!! Han sa bare som grunn at da det er så mange musbrukere i Hedmark kunne han ikje gi meg medisiner! Ringte svar til meg sa det ikke til meg direkte ,men da jeg ble lei meg la han på ! Og si meg hvordan kan han vite om jeg har smerter ?
Blir redd da man ikke får tillit og blir tatt på alvor ! Hva om det skjer noe alvorlig ! Jeg har tatt det opp med ham en gang tidligere at det var vanskelig å snakke med ham! Liker nok ikke at man sier fra! Jeg har bare ventet på at Fastlegen kommer tilbake men nå er det utsatt til juni 2019 og ventelister til andre er lange ! Så tenk dere nøye om ved valg av denne legen!

Trygg, hjelpsom og gode ferdigheter

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

En lege som er grundig i sine undersøkelser, tar deg på alvor og henviser om det er nødvendig. Rådfør seg med kolleger og følger deg godt opp hvis det er behov for det. En lege jeg har stor tillit til og er meget fornøyd med. Anbefales!

En lege jeg trygt kan anbefale.

Lege: Joseph Lakmaal Fernando Skrevet

Jeg fikk et svært godt førsteinntrykk av Joseph Lakmaal Fernando, noe som har vedvart. Og jeg kan ikke få fullrost denne legen. Han er trivelig, blid og imøtekommende.
Han tar meg alltid på alvor, henviser til spesialist, om det er nødvendig. En bedre lege kan jeg ikke tenke meg.
Fernando er den beste legen jeg noensinne har hatt, og jeg håper virkelig at jeg får beholde denne legen.