Portalen Legesenter

Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Portalen Legesenter

God å snakke med - tar deg på alvor

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Jeg synes Anette lytter til det jeg sier og forsøker å finne løsning når jeg har problemer. Dersom hun ikke kan komme til bunns i saken sjøl, henviser hun videre. Hun har øyekontakt med deg, og sitter ikke og stirrer inn i skjermen mens hun snakker. Jeg føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt.

Frekk og utolmodig

Lege: Natalie Hage Skrevet

Hun bestemte at jeg bare skulle få henvisning til en av mine problemer og hvis jeg trengte henvisning til den andre saken så måtte jeg bestille time igjen. Jeg er student og bor i Moelv og det sa jeg til henne på mitt andre forsøk for å få hjelp til behandling. Og jeg hadde introdusert mine to problemer som ikke var noe kompliserte i det hele tatt men hun bestemte seg for å si at jeg ikke kunne få henvisning til det andre problemet som var like viktig som det første jeg tok opp. Jeg tok fram problemene mine "sjapt og enkelt" men hun bestemte seg for å gjøre sånn at jeg bare fikk hjelp til en av tingene! Hun bestemte seg for å bruke 20 minutter på å sende meg videre til en person men ikke for å gi meg medisiner til allergi som var det andre problemet jeg hadde. Det er uakseptabelt og uvanlig å bli behandlet på den måten.

Jeg har aldri sett noe lignene. Og det er ikke snakk om at hun var i rute til å bare henvise meg til en av tingene fordi hun kunne ikke behandle problemene mine uansett, jeg måtte bare få to henvisninger.

Flink og forståelsesfull

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Lett å prate med, tar seg god tid og får deg til å føle deg som hans eneste pasient. Veldig interessert og investert i pasientene sine. Hyggelig, omsorgsfull og veldig blid. Beste fastlege-byttet jeg har gjort.

Veldig overfladisk

Lege: Natalie Hage Skrevet

Hatt denne legen i mange år, ikke til å anbefale. Føler hun bare jatter med på det du sier og får ikke med seg halvparten, ikke virker det som hun bryr seg om pasienten i det hele tatt og blir bare lei meg når jeg går ut derifra. Et lite eksempel på hennes uoppmerksomhet er at hun hadde gitt meg resept som jeg måtte gå på i 2 måneder, kom tilbake etter at dette ikke funket og da skrev hun ut ny resept på de samme tablettene som jeg sa ikke virket. Hun nektet deretter at hun hadde fått meg til å gå på disse tablettene tidligere og etter litt om og men så fant hun ut at hun hadde skrevet ut disse til meg 2 måneder tidligere.

Ryddig og jobber for pasienten

Lege: Natalie Hage Skrevet

Natalie er punktlig, ryddig i arbeidet sitt og fin å prate med. Jeg har bare lovord om måten hun har behandlet meg på.