Natalie Hage

Autorisasjon (2007)

Portalen Legesenter Telefonnummer62 36 50 0062 36 50 ...
Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal
Natalie Hage er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Natalie Hage

Kjefter på pasienten

Var hos henne en periode i sykemeldingsløp og verre lege har jeg aldri vært borti. Det var ingen vits å sende meg til MR sa hun fordi det var for lang ventetid og når jeg innvendte mot det fikk jeg huden full, hun skrek "ja hva er det DU vil da??!" Eneste positive ved henne er at hun alltid er presis men det går nok utover evnen til å lytte. Nedverdigende opplevelse.

Fantastisk!

Fantastisk lege!
Direkte, effektiv, nøyaktig og flink med barn !
Føler alltid at du får en full sjekk så det er ingen tvil om hva som skal behandles . Lette å kommunisere via helse norge appen. Svarer fort og gir seg ikke før man finner en løsning .

Bånn seriøs!

Jeg har hatt noen leger gjennom livet og dette er den aller flinkeste. En person jeg stoler 100% på. Dette med gjennsidig tillit er viktig - jeg føler hun er der for å hjelpe meg. Spør jeg om noe får jeg utfyllende og ordentlige svar. Det betyr noe det! Jeg føler at jeg blir tatt seriøst. Føler hun har god kunnskap og følger med på hva som skjer innenfor sitt fag. Det betyr noe det! Jeg kan gi henne mine aller beste anbefalinger!

Frekk og utolmodig

Hun bestemte at jeg bare skulle få henvisning til en av mine problemer og hvis jeg trengte henvisning til den andre saken så måtte jeg bestille time igjen. Jeg er student og bor i Moelv og det sa jeg til henne på mitt andre forsøk for å få hjelp til behandling. Og jeg hadde introdusert mine to problemer som ikke var noe kompliserte i det hele tatt men hun bestemte seg for å si at jeg ikke kunne få henvisning til det andre problemet som var like viktig som det første jeg tok opp. Jeg tok fram problemene mine "sjapt og enkelt" men hun bestemte seg for å gjøre sånn at jeg bare fikk hjelp til en av tingene! Hun bestemte seg for å bruke 20 minutter på å sende meg videre til en person men ikke for å gi meg medisiner til allergi som var det andre problemet jeg hadde. Det er uakseptabelt og uvanlig å bli behandlet på den måten.

Jeg har aldri sett noe lignene. Og det er ikke snakk om at hun var i rute til å bare henvise meg til en av tingene fordi hun kunne ikke behandle problemene mine uansett, jeg måtte bare få to henvisninger.

Veldig overfladisk

Hatt denne legen i mange år, ikke til å anbefale. Føler hun bare jatter med på det du sier og får ikke med seg halvparten, ikke virker det som hun bryr seg om pasienten i det hele tatt og blir bare lei meg når jeg går ut derifra. Et lite eksempel på hennes uoppmerksomhet er at hun hadde gitt meg resept som jeg måtte gå på i 2 måneder, kom tilbake etter at dette ikke funket og da skrev hun ut ny resept på de samme tablettene som jeg sa ikke virket. Hun nektet deretter at hun hadde fått meg til å gå på disse tablettene tidligere og etter litt om og men så fant hun ut at hun hadde skrevet ut disse til meg 2 måneder tidligere.