Natalie Hage

Brugata 16 2381 Brumunddal
Natalie Hage er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Natalie Hage

Ikke og anbefale

Føler jeg ikke blir hørt og at hun har dårlig tid. Får også følelsen av at hun ikke forstår meg når jeg prøver og si det jeg vil si. Også opplevd mye at hun avbryter meg når jeg prater og ikke lar meg fullføre setninger før hun begynner og prate selv eller snur seg til pcen.
Ofte kommet ut fra kontoret med både fortvilelse og irritasjon. Noen ganger også veldig lei meg for at jeg føler jeg ikke har fått den hjelpen jeg trenger.

Flink og seriøs!

- og det er vel akkurat det som er det viktigste! Har hatt denne legen bare kort tid enda, men hun virker svært grundig. Føler hun er på "min side" og det er en god ting! Varm og lyttende og punktlig! Håper jeg får ha henne som min lege i lang tid!

Dr. Aldri forsinket.

Kom til første time hos henne, 10 minutter før tiden. 5 minutter senere kommer hun og henter meg. På vei til hennes kontor kjefter hun fordi jeg er "forsinka" 5 minutter før timen. Ble ikke hørt, hun bare plottet ned det hun syns passet på legeerklæring (til tross for diagnoser jeg hadde med fra spesialist) og hastet seg igjennom timen. Hun var veldig fornøyd da vi var ferdig før tiden.

Positive er at hun holder tiden og fikser raskt resept.

Ikke å anbefale

Opplever lite å bli hørt, har liten tid og har dårlig forstålelse for menneskers følelser og behov.

Dårlig behandling

Veldig lite løsningsorientert, vil ikke hjelpe til med problemer!
Får i tillegg til smått kjeft beskjed om at "nå er vi på overtid, bestill ny time"

For en forferdelig lege, styr unna!

Grundig og nøye lege

Natalie er en meget hyggelig person som tar vare på deg som pasient ut over det som en kan forvente av en travel lege.
Aldri forsinket til time og har tid til deg og dine spørsmål.
Kan ikke få fullrost henne og håper jeg får ha henne som fastlege lenge :-)

Byttbar

Opplevde særlig lite å bli hørt, og henvist videre hos spesialist, vil gjerne gjøre alt selv, f.eks gynekologisk undersøkelse.

Alltid presis

Eneste legen jeg vet om som alltid holder tiden.....
Uten at det går utover pasientene

meget flink lege

Natalie Hage er en meget flink, sympatisk, empatisk, forståelsesfull og hyggelig lege. Hun er aldri forsinket men man har allikevel ikke inntrykk av at hun ikke har tid til deg som pasient. Jeg har bestandig blitt hørt, og hun snakker et språk man lett forstår selv om man ikke er utdannet innen helsevesenet. Hun nøler aldri med å henvise videre hvis det er ting hun ikke selv kan løse. Jeg anbefaler henne på det varmeste og håper jeg får beholde henne som fastlege i mange år. Jeg er heldig som fikk komme inn på listen hennes.