Natalie Hage

Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal
Natalie Hage er en av 30 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Natalie Hage

Frekk og utolmodig

Hun bestemte at jeg bare skulle få henvisning til en av mine problemer og hvis jeg trengte henvisning til den andre saken så måtte jeg bestille time igjen. Jeg er student og bor i Moelv og det sa jeg til henne på mitt andre forsøk for å få hjelp til behandling. Og jeg hadde introdusert mine to problemer som ikke var noe kompliserte i det hele tatt men hun bestemte seg for å si at jeg ikke kunne få henvisning til det andre problemet som var like viktig som det første jeg tok opp. Jeg tok fram problemene mine "sjapt og enkelt" men hun bestemte seg for å gjøre sånn at jeg bare fikk hjelp til en av tingene! Hun bestemte seg for å bruke 20 minutter på å sende meg videre til en person men ikke for å gi meg medisiner til allergi som var det andre problemet jeg hadde. Det er uakseptabelt og uvanlig å bli behandlet på den måten.

Jeg har aldri sett noe lignene. Og det er ikke snakk om at hun var i rute til å bare henvise meg til en av tingene fordi hun kunne ikke behandle problemene mine uansett, jeg måtte bare få to henvisninger.

Veldig overfladisk

Hatt denne legen i mange år, ikke til å anbefale. Føler hun bare jatter med på det du sier og får ikke med seg halvparten, ikke virker det som hun bryr seg om pasienten i det hele tatt og blir bare lei meg når jeg går ut derifra. Et lite eksempel på hennes uoppmerksomhet er at hun hadde gitt meg resept som jeg måtte gå på i 2 måneder, kom tilbake etter at dette ikke funket og da skrev hun ut ny resept på de samme tablettene som jeg sa ikke virket. Hun nektet deretter at hun hadde fått meg til å gå på disse tablettene tidligere og etter litt om og men så fant hun ut at hun hadde skrevet ut disse til meg 2 måneder tidligere.

Ryddig og jobber for pasienten

Natalie er punktlig, ryddig i arbeidet sitt og fin å prate med. Jeg har bare lovord om måten hun har behandlet meg på.

Seviceminded vennlig.

Veldig hjelpsom og kunnskapsrik. Lytter til pasienten og kommuniserer med vedkommende. Forteller om tanker rundt evt. behandling.

Må for all del ikke forklare hva du trenger hjelp til!!!!

Da min fastlege ikke arbeidet i dag, og jeg måtte ha legehjelp, fikk jeg time hos denne legen. Jeg fikk kjeft av henne fordi jeg prøvde å forklare hvorfor jeg var der,og at noe jeg hadde sjekket før , var blitt mye verre. Da ble jeg avbrutt av henne, og hun sa at jeg ikke kunne komme til henne på akkuttime, og kaste bort tiden hennes på noe jeg hadde hatt lenge....Hun var mer opptatt av PC, og kjeftet på meg ,slik at jeg måtte avbryte henne , med å si hva jeg trengte hjelp til. Jeg gråt pga hennes behandling av meg, da min tilstand er alvorlig, og hun ikke viste empati i det hele tatt.