Natalie Hage

Brugata 16 2381 Brumunddal
Natalie Hage er en av 26 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Natalie Hage

Ikke og anbefale

Føler jeg ikke blir hørt og at hun har dårlig tid. Får også følelsen av at hun ikke forstår meg når jeg prøver og si det jeg vil si. Også opplevd mye at hun avbryter meg når jeg prater og ikke lar meg fullføre setninger før hun begynner og prate selv eller snur seg til pcen.
Ofte kommet ut fra kontoret med både fortvilelse og irritasjon. Noen ganger også veldig lei meg for at jeg føler jeg ikke har fått den hjelpen jeg trenger.

Flink og seriøs!

- og det er vel akkurat det som er det viktigste! Har hatt denne legen bare kort tid enda, men hun virker svært grundig. Føler hun er på "min side" og det er en god ting! Varm og lyttende og punktlig! Håper jeg får ha henne som min lege i lang tid!

Dr. Aldri forsinket.

Kom til første time hos henne, 10 minutter før tiden. 5 minutter senere kommer hun og henter meg. På vei til hennes kontor kjefter hun fordi jeg er "forsinka" 5 minutter før timen. Ble ikke hørt, hun bare plottet ned det hun syns passet på legeerklæring (til tross for diagnoser jeg hadde med fra spesialist) og hastet seg igjennom timen. Hun var veldig fornøyd da vi var ferdig før tiden.

Positive er at hun holder tiden og fikser raskt resept.

Ikke å anbefale

Opplever lite å bli hørt, har liten tid og har dårlig forstålelse for menneskers følelser og behov.

Dårlig behandling

Veldig lite løsningsorientert, vil ikke hjelpe til med problemer!
Får i tillegg til smått kjeft beskjed om at "nå er vi på overtid, bestill ny time"

For en forferdelig lege, styr unna!