Natalie Hage

Portalen Legesenter
Berger Langmoens veg 6 2386 Brumunddal
Natalie Hage er en av 27 fastleger i Ringsaker

Siste vurderinger av Natalie Hage

Må for all del ikke forklare hva du trenger hjelp til!!!!

Da min fastlege ikke arbeidet i dag, og jeg måtte ha legehjelp, fikk jeg time hos denne legen. Jeg fikk kjeft av henne fordi jeg prøvde å forklare hvorfor jeg var der,og at noe jeg hadde sjekket før , var blitt mye verre. Da ble jeg avbrutt av henne, og hun sa at jeg ikke kunne komme til henne på akkuttime, og kaste bort tiden hennes på noe jeg hadde hatt lenge....Hun var mer opptatt av PC, og kjeftet på meg ,slik at jeg måtte avbryte henne , med å si hva jeg trengte hjelp til. Jeg gråt pga hennes behandling av meg, da min tilstand er alvorlig, og hun ikke viste empati i det hele tatt.

Ikke å anbefale!

Datteren min på 16 år gikk dit alene. Hun satt mest henvendt mot pc og hun følte ikke at hun ble verken hørt eller tatt på alvor. Hun var kjempelei seg og frustrert da hun kom ut igjen. Vi kommer aldri mer til å bruke denne legen.

Ikke å anbefale!

- lite imøtekommende, tiden er den viktigste for henne, dårlig forståelse for menneskers, kommet ut fra kontoret,

+ perfekt lege for noen som bare trenger resept

Jeg opplevde bare frustrasjon etter timen hos legen Natalie Hage.

Perfekt lege!

Har hatt henne som lege i 4 år nå og hun er meget grundig. La henne snakke ferdig, gjøre unna det hun skal på pc'n først - så lytter hun! Lun og fin person med glimt i øyet, men hun forventer at du som pasient engasjerer deg! Virker svært oppdatert på regelverk og nye medisiner som kan hjelpe deg. Hadde tidligere en lege som var passert 70 - det var ikke trygt!! Anbefaler henne på det varmeste!

Stresset og lite imøtekommende

Stresser igjennom. Ikke lyhør. Ikke noen god følelse å gå til henne. Har brukt henne lita da familien også har Volvat. Anbefales ikke. Bruker i fortsettelsen kun Volvat.