Annette Skogholt

Annette Skogholt er en av 24 fastleger i Ringsaker

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Annette Skogholt

Kjempefornøyd

Beste fastlegen jeg har hatt. Er så takknemlig for å ha henne etter at jeg fikk kreft og lever med senskader. Hun forstår hva jeg sliter med.

Tillitsvekkende og dyktig

Annette er en positiv person som tar godt vare på deg som pasient. Hun er effektiv i tidsbruken, men tar seg god tid ved behov. Hun er oppdatert på det nyeste regelverket og følger opp ubesvarte spørsmål kort tid etter timen. Jeg er meget fornøyd med Annette som min lege gjennom flere år.

Uinteressert

Overkjører. Lytter ikke. Hjelper ikke å si at en har vondt. Hun ser på dataen at det ikke stemmer. Måler eller sjekker ingenting.

Dårlig intrykk

Virker som "trynefaktor" er den avgjørende biten her. Når du venter i over 15 min på å komme inn og blir sendt ut etter 2 min med "dette går over og god bedring" og aldri blir tatt på alvor, så er dette nå takk og farvel. Aldri tatt en eneste blodprøve heller aldri fått en resept av henne. Så det er takk og farvel for min del og har vært hos hun for siste gang ihvertfall

Dårlig på pasient behandling

Hun virker som om hun er av den typen som behandler deg etter "trynefaktor".
Hun har allerede bestemt seg for hva som feiler meg, før jeg forklarer, nekter å sjekke opp noe som helst, verken hos meg eller ene ungen min.
Hun kunne blitt betydelig flinkere til å LYTTE til pasientene, og prøve å hjelpe de, fremfor den holdningen hun har hatt mot oss.