Portalen Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Portalen Legesenter

Fantastisk!

Lege: Natalie Hage Skrevet

Fantastisk lege!
Direkte, effektiv, nøyaktig og flink med barn !
Føler alltid at du får en full sjekk så det er ingen tvil om hva som skal behandles . Lette å kommunisere via helse norge appen. Svarer fort og gir seg ikke før man finner en løsning .

Bånn seriøs!

Lege: Natalie Hage Skrevet

Jeg har hatt noen leger gjennom livet og dette er den aller flinkeste. En person jeg stoler 100% på. Dette med gjennsidig tillit er viktig - jeg føler hun er der for å hjelpe meg. Spør jeg om noe får jeg utfyllende og ordentlige svar. Det betyr noe det! Jeg føler at jeg blir tatt seriøst. Føler hun har god kunnskap og følger med på hva som skjer innenfor sitt fag. Det betyr noe det! Jeg kan gi henne mine aller beste anbefalinger!

Omsorgsfull og lett å snakke med

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Jeg sliter psykisk og har samtaler med dr. Lismoen hver uke. Føler meg trygg og tatt på alvor. Bruker han også til barna mine og like fornøgd der også! Kommer også inn til riktig tid, og han svarer på helsenorge samme dag, selvom det er sent på kveld eller søndag. Beste fastlegen jeg har hatt!

Dyktig

Lege: Annette Skogholt Skrevet

Anette Skogholt er en dyktig lege som tar deg på alvor,flink til å komme med løsninger,og setter seg inn i det du sliter med.Veldig glad for å ha Anette som min fastlege

Trygg , følger opp

Lege: Eivind Borg Lismoen Skrevet

Testet positivt for corona, ringer samme dag og hører hvordan det går og hvordan formen er. Oppfordrer til å ta kontakt hvis det skulle være noe :-) trygg og følger opp. Setter pris på det, føler meg ivaretatt.