Torvet Legekontor

Storgata 34 2830 Raufoss

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Torvet Legekontor

Frekk kontordame og dårlig responstid telefon

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Har vært her to ganger nå. Men da jeg fikk beskjed av sekreteren at jeg måtte slutte på medisin, og heller begynne å meditere da jeg har hjertebank fikk jeg nok.

Anbefaler ingen å bruke denne legen.

Noen dager tar de heller ikke telefonen

Dårlig legesenter

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Jeg byttet lege ifbm flytting. Er ytterst sjelden hos legen. Her har jeg også vært kun to ganger og det er egentlig to ganger for mye.
De tar aldri telefonen, får svar først etter 10-11 forsøk.
Da jeg var der skulle jeg få svar på prøvene via post. Aldri hørt noen ting. Sekretæren er et lite trivelig menneske som tror hun er lege selv og er småfrekk om man lurer på noe.

Nå er jeg gravid og må antageligvis gå litt mer til lege, så nå har jeg byttet.

Toppservice!!!

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Topp service!!! Irina og Nina blide og kosete-du er en russisk prinsessa,sjøl om du sier;do må slotte og røyke, til meg hver gang!?! Har akkurat begynt å røyke igjen etter en lungebettenelse,og ingen kan ta blodprøve som Nina,takk,siden je må det ganske ofte-je skal prøve å røyke mindre,spise sunnere og trene i sollyset,som dere anbefaler-det er jo dere som er ekspertene,men je ser dere jo til blodprøvene uansett.

Ei som forstår når hun blir godt kjent med deg ,

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Ikke verdens beste lege- men finnes det?? Hun forstår og er ei flott dame :-) Både hun og Nina som jobber i reseptsjonen :D Digger dere begge to :-)
Klem fra NN

Jeg har intet å utsette.

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Er innflytter og har brukt henne i drøyt.2 år når jeg er i Norge,og har intet og utsette.
Hun har derimot hjulpet meg hver gang jeg reiser til Afrika, og forstår alle problemene som kan oppstå der!
Sekreteren like så. Blid og hjelpsom!