Torvet Legekontor

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Torvet Legekontor

verste legen!!

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Jeg flyttet til raufoss og valgte henne som lege helt tilfeldig. Var der en gang og det var mer enn nok! For ei dame!! Jeg hadde et barn med falsk krupp, ørebetennelse osv osv... eneste hun snakket på var ting som IKKE hadde noe med oss og gjøre.. kontordama slang spydige kommentarer som "herregud det er vel mødrene sin skyld at unga blir så syke vel!" Jeg ble sjokkert! Ikke skjønner halgunset særlig mye norsk heller så hva hun gjør som lege her fatter jeg ikke. Vi fikk heldigvis hjelp på legevakta, men kan si jeg skvatt da jeg så kontordama jobber på legevakta også!

Brysk "russer"

Lege: Irina Halgunset Skrevet

med "Norsktolkning" / hjelp fra ( resepsjonist / hun er sykepleier ) - for å få virksomheten til å gå.
Virker som hun har gjort seg opp mening på forhånd/evt. hopper til en konklusjon "fort".

Var dette en episode av skjult kamera?

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Måtte bytte fastlege pga flytting og valgte denne legen helt tilfeldig. Så omtaler om henne her, men valgte å gå med "et åpent sinn" da jeg vet at folk kan skrive mye rart når de ikke får det som de vil.
Nå har jeg vært hos henne og jeg har også byttet henne bort som fastlege! Det er første gang jeg nærmest måtte krangle meg til en henvisning fra en lege. Jeg var helt sjokkert da hun tok meg med ut til resepsjonisten og forklarte hva jeg ville og resepsjonisten måtte nærmset overtale legen til å gi meg det (hun refererte til "slik andre pasienter hadde fått vet du"). Jeg endte med å snakke mest med resepsjonisten som attpåtil slengte noen stygge kommentarer om den legen jeg ønsket henvisning til.
Nei takke meg til for en lite hyggelig opplevelse. Det er nesten så jeg lurer på om hun virkelig er lege eller ikke. Kunne ikke se diplomaet hennes noe sted...
I tillegg tok det meg lang tid å få kontakt på telefon. Jeg fikk svar den 8.gangen!

Svært skuffet.

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Legen er lite empatisk, ukonsentrert og med lite kunnskap. Hun forstår knapt nok hva man sier. Legesekretæren fremstår som hun selv er lege og blander seg oppi ting hun ikke har noe med!

Jeg er godt fornøyd

Lege: Irina Halgunset Skrevet

Litt språkproblemer, men jeg synes denne legen er bra, tok seg tid og hadde god kunnskap.