Gran Legesenter

Hovsvegen 4 2750 Gran

Siste vurderinger av behandlere ved Gran Legesenter

Svært u interessert lege

Lege: Torgeir Hystad Skrevet

Brydde seg ikke om mine problemer og tok ikke graviditeten min på alvor. Fikk nesten ikke lov å spørre om spørsmål siden jeg ble dyttet litt ut av lokalet for å få inn nye pasienter. Hørte ikke hva jeg sa og skrev feil informasjon om meg til sykehuset som min nestefastlege måtte fikse. Umulig å få legetime. Tok meg 1 mnd å få legetime. Var også umulig å få kontakt i legekontoret. Flaks jeg fikk legetime. byttet fastlege etter 1 time.

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Torgeir Hystad Skrevet

Torgeir er interessert og løsningsorientert. Han strekker seg alltid litt ekstra for å komme til bunns i ubesvarte spørsmål. Jeg opplever han som trygg og nøye i sitt fag. Veldig heldig som fikk han som fastlege!

Kul lege

Lege: Pål Jacob Helmen Skrevet

Kom inn til Helmen da min fastlege hadde permisjon, og sønnen min på 4 år hadde hatt veldig høy feber.
Legen tok seg god tid og sjekket nøye etter "vondter". Sønnen min som blir litt sjenert når vi er hos lege eller lignende åpnet seg opp og snakket med legen. Helmen blåste opp en engangshanske og tegnet ansikt på til sønnen min fordi han var så "flink" som lot legen sjekke han ordentlig. Denne "ballongen" hadde han med seg overalt etterpå. Og når sønnen min fortalte at han hadde vært hos legen, refererte han til legen som "den kule legen". Vi følte oss godt ivaretatt på alle måter. Ikke noe problem at fastlegen er i permisjon når legesenteret har så gode alternativer når man trenger en sjekk:)

En helt fantastisk lege

Lege: Sidsel Laderud Berge Skrevet

Sissel er min lege som jeg har hatt gjennom mange år. Hun er utrolig dyktig, hun lytter men er effektiv og hjelpsom. Jeg er helt utrolig fornøyd med Sidsel som lege.

Profesjonell lege på alle plan!

Lege: Sidsel Laderud Berge Skrevet

Leser litt tilbakemeldinger her. Det er noe som gjør at jeg hvertfall får lyst til å legge igjen min vurdering av Sidsel som har vært min fastlege siden 2005 til d.d

Sidsel er en travel dame noe jeg forstår når man besitter den kunnskap, erfaring og ikke minst kompetansen hun har.

Sidsel er kjapp og effektiv de gangene det er nok.
Men de gangene hvor det har vært nødvendig, så har hun alltid tatt seg tid til å sette seg inn i situasjonen. Hun kan jo ikke høre på alle verdensproblemene til alle. Da hadde aldri jeg fått time når jeg trenger det..

Jeg liker ikke å gå til legen, men jeg har forstått at det innimellom er det beste alternativet.

Sidsel er alltid opptatt av mitt beste.
Jeg ringes alltid tilbake innen rimelig tid de gangene det er mest hensiktsmessig, kontra ny legetime.

Sidsel er flink til å forstå samtidig som jeg føler meg sett som person de gangene jeg har hatt legetimer.

Det er ikke alltid lett å vite om det tar to minutter eller tyve minutter når jeg er der. Men når jeg er der så er det jeg som er i fokus.

Sidsel er en tvers igjennom dyktig lege.

Jeg forventer hverken mer eller mindre, annet enn at hun er opptatt av mitt beste, noe jeg absolutt opplever at hun gjør hver gang jeg er i kontakt med henne.

Under timebestilling så er jo alt i forhold til hvorfor jeg bestiller time.

Jeg opplever å få på dagen om det er nødvendig, men alltid innenfor rimelig tid uansett.

Ventetid - Det er jo helt umulig å beregne.
Det viktigste er at når det er min tur, så er det min tur.
Tar det lenger tid enn avtalt, så er det fordi hun hjelper noen andre som mest sannsynlig trenger det mer enn meg.

Dessverre har jeg litt for mange legebesøk iløpet av året. Men enda tilgode å trenge sykemelding da det ikke er aktuelt for min del så langt det kan unngåes.