Gran Legesenter

HOVSVEIEN 4 2750 Gran

Siste vurderinger av Gran Legesenter

En helt fantastisk lege

Lege: Sidsel Laderud Berge Skrevet

Sissel er min lege som jeg har hatt gjennom mange år. Hun er utrolig dyktig, hun lytter men er effektiv og hjelpsom. Jeg er helt utrolig fornøyd med Sidsel som lege.

Profesjonell lege på alle plan!

Lege: Sidsel Laderud Berge Skrevet

Leser litt tilbakemeldinger her. Det er noe som gjør at jeg hvertfall får lyst til å legge igjen min vurdering av Sidsel som har vært min fastlege siden 2005 til d.d

Sidsel er en travel dame noe jeg forstår når man besitter den kunnskap, erfaring og ikke minst kompetansen hun har.

Sidsel er kjapp og effektiv de gangene det er nok.
Men de gangene hvor det har vært nødvendig, så har hun alltid tatt seg tid til å sette seg inn i situasjonen. Hun kan jo ikke høre på alle verdensproblemene til alle. Da hadde aldri jeg fått time når jeg trenger det..

Jeg liker ikke å gå til legen, men jeg har forstått at det innimellom er det beste alternativet.

Sidsel er alltid opptatt av mitt beste.
Jeg ringes alltid tilbake innen rimelig tid de gangene det er mest hensiktsmessig, kontra ny legetime.

Sidsel er flink til å forstå samtidig som jeg føler meg sett som person de gangene jeg har hatt legetimer.

Det er ikke alltid lett å vite om det tar to minutter eller tyve minutter når jeg er der. Men når jeg er der så er det jeg som er i fokus.

Sidsel er en tvers igjennom dyktig lege.

Jeg forventer hverken mer eller mindre, annet enn at hun er opptatt av mitt beste, noe jeg absolutt opplever at hun gjør hver gang jeg er i kontakt med henne.

Under timebestilling så er jo alt i forhold til hvorfor jeg bestiller time.

Jeg opplever å få på dagen om det er nødvendig, men alltid innenfor rimelig tid uansett.

Ventetid - Det er jo helt umulig å beregne.
Det viktigste er at når det er min tur, så er det min tur.
Tar det lenger tid enn avtalt, så er det fordi hun hjelper noen andre som mest sannsynlig trenger det mer enn meg.

Dessverre har jeg litt for mange legebesøk iløpet av året. Men enda tilgode å trenge sykemelding da det ikke er aktuelt for min del så langt det kan unngåes.

Dyktig lege

Lege: Torgeir Hystad Skrevet

Han er kunnskapsrik. Setter seg inn situasjonen.Henviser videre til nødvendige undersøkelser. Han hyggelig og humoristisk. Føler meg godt ivaretatt og har stor tillit til han.

Behagelig og dyktig

Lege: Anne Karen Rabl-Vøien Skrevet

Beste lege jeg har hatt. Rolig og behagelig vesen. Aktivt lyttende. God til å undersøke, forklare og følge opp. Er nøye, og dobbeltsjekker event med oppslagsverk. Føler meg trygg og ivaretatt.
Kort responstid på medisinbestilling, etc. via SMS.

Forberedt og god lytter under timen

Lege: Anne Karen Rabl-Vøien Skrevet

Meget fornøyd grunnet da hun alltid har satt seg inn i hva som er behovet (som er oppgitt ved timebestilling) og jobber aktivt i møtet. Lytter godt