Gran Legesenter

HOVSVEIEN 4 2750 Gran

Siste vurderinger av Gran Legesenter

Behagelig og dyktig

Lege: Anne Karen Rabl-Vøien Skrevet

Beste lege jeg har hatt. Rolig og behagelig vesen. Aktivt lyttende. God til å undersøke, forklare og følge opp. Er nøye, og dobbeltsjekker event med oppslagsverk. Føler meg trygg og ivaretatt.
Kort responstid på medisinbestilling, etc. via SMS.

Forberedt og god lytter under timen

Lege: Anne Karen Rabl-Vøien Skrevet

Meget fornøyd grunnet da hun alltid har satt seg inn i hva som er behovet (som er oppgitt ved timebestilling) og jobber aktivt i møtet. Lytter godt

Blid og hyggelig lege.

Lege: Pål Jacob Helmen Skrevet

Jeg kom til ham etter et fall da fastlegen min hadde permisjon. Ble møtt på en veldig hyggelig og uformell måte som akuttpasient og han brukte god tid på å undersøke meg før han ringte opp til sykehuset og ga beskjed om at han sendte meg opp. Ble raskt røntget og brudd ble påvist.
Etter at jeg kom hjem så ringte han meg opp for å høre hvordan det sto til og for å forsikre seg om at jeg hadde fått diagnosen og at jeg hadde snakket med lege på sykehuset etter røntgenundersøkelsen med tanke på hvordan jeg skulle forholde meg videre.

Har tenkt å bytte fastlege så kan like godt bytte til ham siden jeg er fornøyd med servicen jeg får på legesenteret av sykepleiere/helsesøstre. Det er sjelden man står lenge i telefonkø. dessuten får man vite hvor i telefonkøen man står og tilbud om å bli ringt opp igjen hvis man taster et par taster og legger ijen en beskjed før man legger på...et system man burde hatt på alle legekontorer :-)

Dyktig og sympatisk

Lege: Anne Karen Rabl-Vøien Skrevet

Jeg opplever henne som en god lytter, at hun tar pasientene sine på alvor og bryr seg på ordentlig.
Hun gjør ingen forhastede beslutninger, men forklarer slik at jeg kan være med på avgjørelser i fht behandling, og hun dobbeltsjekker hvis hun ikke er 100% sikker i noe. Jeg gir all min tillit til denne legen.

Opplever derimot at det kan være svært vanskelig å komme frem på telefonen. Ofte 20-30 minutters venting selv om jeg er nr 1 i køen, og føler meg nesten litt uønsket i resepsjonen om jeg kommer dit f.eks. for å spørre om noe.
SMS-tjenesten fungerer derimot greit. Bruker nå kun SMS så langt det lar seg gjøre pga vanskelig å nå frem via tlf.

Tar seg tid - lytter

Lege: Anne Karen Rabl-Vøien Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Tar seg god til, lytter, forklarer og hjelper deg med akkurat det du sliter med.

En fantastisk lege jeg anbefaler til alle!